در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
راهنمای ایجاد نرم افزارهای هوشمند و قابل استفاده مجدد با اصول محکم و الگوهای طراحی
آنچه شما می آموزید:
الزامات
توضیحات
این دوره مربوط به معماری نرم افزار و الگوهای طراحی است. ما در مورد دو موضوع مرد صحبت خواهیم کرد: اصول جامد و الگوهای طراحی. ما قصد داریم مشکلات موجود در جاوا را پیاده سازی کنیم ، اما پیشینه نظری مستقل از زبان است. من اکیداً توصیه می کنم که چندین بار پیاده سازی ها را به تنهایی تایپ کنید تا درک خوبی از آن داشته باشید.
بخش 1 - اصول جامد
اصول محکم چیست؟
اصل مسئولیت واحد <br/ > اصل بسته بسته
اصل جایگزینی لیسکوف
اصل تفکیک رابط
اصل وارونگی وابستگی
تزریق وابستگی چیست؟
بخش 3 - الگوهای طراحی خلاقیت
چیست؟ الگوهای طراحی خلاقیت؟ آیا الگوهای طراحی رفتاری هستند؟ 3 - الگوهای طراحی ساختاری
الگوهای طراحی ساختاری چیست؟ الگوی W-Controller (MVC)
مدل مدل-نمای-controller (MVC)
یک برنامه با جاوا نوسان
در قسمت اول دوره می خواهیم در مورد اصول محکم بیاموزیم واد ما قصد داریم در مورد این تئوری و همچنین پیاده سازی ها صحبت کنیم.
بخش دوم این دوره در مورد الگوهای طراحی است. ما باید درک عمیقی از این الگوهای داشته باشیم تا بتوانیم اجزای نرم افزاری قابل استفاده مجدد را بنویسیم. این تکنیک ها با توجه به اینکه برنامه ها پیچیده تر و پیچیده تر می شوند ، مهمتر می شوند ، بنابراین - به نظر من - این مباحث خوب است که بدانند.
با تشکر از شما برای پیوستن به این دوره ، بیایید شروع کنیم! دوره برای:
است
عنوان اصلی : Software Architecture and Design Patterns in Java
سرفصل های دوره :
1. مقدمه
2. #1 - 001 اصل مسئولیت واحد
3. #1 - 002 مسئولیت واحد واحد مثال من
4. شماره 1 - 003 مسئولیت واحد واحد مثال II
5. #1 - 004 اصل بسته بسته
6. #1 - 005 مثال اصلی بسته بسته من
7. #1 - 006 اصل بسته بسته II
8. #1 - 007 اصل تعویض لیسکوف
9. #1 - 008 اصل تعویض لیسکوف من
10. #1 - 009 اصل تعویض لیسکوف II
11. #1 - 010 اصل تفکیک رابط
12. #1 - 011 نمونه اصلی تفکیک رابط
13. شماره 1 - 012 اصل وارونگی وابستگی مقدمه I
14. #1 - 013 وارونگی تزریق وابستگی کنترل
15. #1 - 014 اصل وارونگی وابستگی مثال I
16. #1 - 015 اصل وارونگی وابستگی مثال II
17. شماره 2 - 001 الگوی استراتژی معرفی
18. شماره 2 - 002 الگوی استراتژی
19. شماره 2 - 003 معرفی الگوی ناظر
20. #2 - 004 الگوی Observer مثال
21. #2 - 005 الگوی فرمان مقدمه
22. شماره 2 - 006 الگوی فرمان مثال I
23. شماره 2 - 007 الگوی فرمان مثال II مدل صف
24. شماره 2 - 008 الگوی تکرار
25. #2 - 009 الگوی الگوی معرفی
26. #2 - 010 الگوی الگوی الگوی
27. #2 - 011 معرفی الگوی شیء تهی
28. #2 - 012 الگوی شیء تهی
29. شماره 2 - 013 معرفی الگوی بازدید کننده
30. شماره 2 - 014 اجرای الگوی بازدید کننده
31. #3 - 001 الگوی تک آهنگ
32. #3 - 002 Singleton Pattern II
33. شماره 3 - 003 معرفی الگوی کارخانه
34. شماره 3 - 004 الگوی کارخانه
35. شماره 3 - 005 معرفی الگوی سازنده
36. شماره 3 - 006 الگوی سازنده مثال از جلوگیری از سازندگان تلسکوپی
37. #3 - 007 چرا استفاده از الگوی سازنده
38. شماره 3 - 008 Access Object Object (DTO) الگوی الگوی
39. شماره 4 - 001 الگوی دکوراتور معرفی
40. شماره 4 - 002 الگوی دکوراتور
41. شماره 4 - 003 آشنایی الگوی نمای
42. شماره 4 - 004 الگوی نماد
43. شماره 4 - 005 آداپتور آداپتور معرفی
44. شماره 4 - 006 الگوی آداپتور
45. #5 - 001 مدل مشاهده کنترل کننده
46. شماره 5 - 002 مدل کنترلر مشاهده
47. #5 - 003 نمای مشاهده کنترلر
48. #5 - 004 کنترلر کنترلر مدل
49. شماره 6 - 001 خدمات یاب خدمات
50. #6 - 002 اجرای الگوی سرویس یاب
51. #6 - 003 jndi و الگوی خدمات یاب
Software Architecture and Design Patterns in Java
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.