در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بیاموزید که چگونه هیولا فرانکنشتاین را از ابتدا با بیش از 10 ساعت آموزش حرفه ای در زمان واقعی مجسمه کنید. ما آناتومی صورت ضروری را پوشش می دهیم ، چشم ها ، گوش ها ، بینی و دهان را مجسمه می کنیم ، چگونه می توان به شخصیت منافذ خوب داد ، چگونه چین و چروک های مجسمه سازی و چگونگی اضافه کردن تعریف به مجسمه های خود را. تکنیک های آسان برای استفاده ما در این دوره به شما کمک می کند تا مجسمه های خود را به سطح بعدی برسانید! اصلا تمام مراحل نشان داده شده است و می توانید با سرعت خود ، از اولین سکته مغزی برس بر روی کره ، تا مو و پوشاک ، تا منافذ نهایی و پولیپ ، دنبال کنید.
تکنیک های مجسمه سازی را آزمایش کرد
تکنیک های مجسمه سازی که یاد می گیرید برای ایجاد موجودات و شخصیت های باورنکردنی در صنعت فیلم استفاده شده است. ما همچنین با استفاده از این روشهای ساده و مؤثر مجسمه سازی ، دانش آموزان بی شماری را در کلاسهای درس و آنلاین آموزش داده ایم.
عنوان اصلی : Sculpting Frankenstein’s Monster
سرفصل های دوره :
01 Baseshapes 01
02 Baseshapes 02
03 Baseshapes 03
04 DefiningShapes 01
05 DefiningShapes 02
06 مجسمه سازی بیشتر
07 Frankensteining
08 تغییر طراحی
09 موهای مجسمه سازی
10 پارچه مجسمه سازی
11 پالایش صورت
12 شکسته شدن پوست
13 ادغام Alphas
14 پالایش مدل
15 منافذ
16 قطعه فلزی گردن
17 فلز پیشانی
18 مجسمه سازی مو اضافی
19 پالایش مدل اضافی
20 ترفند پولیپ و نهایی
Sculpting Frankenstein’s Monster
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مجسمه سازی ( حجاری ) مفهومی برای فیلم و بازی
ایجاد مو برای بازی در Blender
مقدمه ای بر 3ds max
آموزش ساخت محیط های علمی تخیلی برای بازی ها به کمک Blender
مجسمه سازی ( حجاری ) صورت یک کاراکتر در ZBrush
ساخت تکستچرهای پوست در Substance Painter
مدل سازی و حجاری کاراکتر تانوس در نرم افزار ZBrush
رفتن به Blender ویژه هنرمندان با تجربه
حجاری ( مجسمه سازی ) کاراکترها در ZBrush
Texture سازی برای صورت کاراکترها در نرم افزار Substance Painter