در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بزرگترین دوره مدل سازی سه بعدی برای مبتدیان با پروژه هایی روی صورت ، مو ، ابرو ، لب ، بینی ، چشم ، فک ، گوش و موارد دیگر ...
عنوان اصلی : 3D Reference Modeling Using Blender 2.8
سرفصل های دوره :
مقدمه:
کنترل مخلوط کننده 2.8 NAV
مخلوط کن 2.8 حالت های اعتراض
مخلوط کن 2.8 QOL تغییر می کند
اشعه ایکس
ابزارهای اساسی
آینه کاری
گزینه های مش
حالت ضربه محکم و ناگهانی
اکسپلورر شی
مواد
ترکیب و جداگانه
ادغام شی
مبانی ویرایش UV
بافت UV
مدل سازی مرجع:
تنظیم مدل سازی مرجع
بینی اصلی مش
چشم های اصلی مش
رفع توپولوژی مش اساسی
پر کردن توپولوژی صورت
پر کردن توپولوژی صورت (Cont'd)
پشت مش سر
جزئیات چهره:
تنظیم مجدد جزئیات
ساخت گردن
مش گوش
اتصال گوش
رفع:
اصلاحات توپولوژی
اصلاحات نامتقارن
اصلاحات نامتقارن (Cont'd)
UVS:
UN UNDRAPP
نقاشی استنسیل بافت
صادرات طرح اشعه ماوراء بنفش
بافت:
رفع بافت
ثابت کردن بافت قسمت 2
ثابت کردن بافت قسمت 3
3D Reference Modeling Using Blender 2.8
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
سوالات مصاحبه iOS: به عنوان یک توسعه دهنده تلفن همراه استخدام شوید
ChatGPT Plugin in Unreal Engine 5 for Game Development
Practical MacOS Bootcamp: Learn to Code & Build Useful Apps!
دوره نهایی تجزیه و تحلیل داده های پایتون و پانداس
Mastering Video Editing with DaVinci Resolve: From Beginner
یک بازی کشتی فضایی را با Unity بسازید
Mastering iOS App Development with SwiftUI and Databases
Web Development & Lead Generation with ChatGPT Bundle
طراحی خانه سه بعدی در Blender : ساخت مدل های سه بعدی Low Poly برای Unity
5 بازی آیفون را با Xcode 8 و Swift 3 بسازید