در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بزرگترین دوره مدل سازی سه بعدی برای مبتدیان با پروژه هایی روی صورت ، مو ، ابرو ، لب ، بینی ، چشم ، فک ، گوش و موارد دیگر ...
عنوان اصلی : 3D Reference Modeling Using Blender 2.8
سرفصل های دوره :
مقدمه:
کنترل مخلوط کننده 2.8 NAV
مخلوط کن 2.8 حالت های اعتراض
مخلوط کن 2.8 QOL تغییر می کند
اشعه ایکس
ابزارهای اساسی
آینه کاری
گزینه های مش
حالت ضربه محکم و ناگهانی
اکسپلورر شی
مواد
ترکیب و جداگانه
ادغام شی
مبانی ویرایش UV
بافت UV
مدل سازی مرجع:
تنظیم مدل سازی مرجع
بینی اصلی مش
چشم های اصلی مش
رفع توپولوژی مش اساسی
پر کردن توپولوژی صورت
پر کردن توپولوژی صورت (Cont'd)
پشت مش سر
جزئیات چهره:
تنظیم مجدد جزئیات
ساخت گردن
مش گوش
اتصال گوش
رفع:
اصلاحات توپولوژی
اصلاحات نامتقارن
اصلاحات نامتقارن (Cont'd)
UVS:
UN UNDRAPP
نقاشی استنسیل بافت
صادرات طرح اشعه ماوراء بنفش
بافت:
رفع بافت
ثابت کردن بافت قسمت 2
ثابت کردن بافت قسمت 3
3D Reference Modeling Using Blender 2.8
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Analyzing and Visualizing Sales Data in Excel with ChatGPT
Learn low poly modeling in blender for video games!
Designing a Grand Window Room with Accessories in Blender 3
Advanced 3D Chess Pieces Design in Blender
ساخت بازی های واقعیت افزوده بوسیله Unity
ساخت هوش مصنوعی به کمک Deep Learning در بازی سازی با Unity
راهنمای نهایی برای طراحی و توسعه بازی Blender & Unity
استاد شدن در Deep Learning : خوشه بندی عکس ها بوسیله Keras
Build Marketplace Smart Contract and React.js Dapp for NEAR
طراحی خانه سه بعدی در Blender : ساخت مدل های سه بعدی Low Poly برای Unity