در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مدل و بافت یک بازی علمی تخیلی با استفاده از Zbrush ، 3DS Max ، Patritate Painter و Marmoset
عنوان اصلی : Game Asset Creation Modeling & Texturing a Futuristic Crate
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
آماده سازی:
تنظیم
تکنیک های مشترک
مدل سازی:
جعبه سفید
جعبه خاکستری
جزئیات 1
جزئیات 2
صادرات
retopologizing:
retopologizing
Unwrapping:
بازپرداخت
پخت و بافت:
آماده سازی برای پخت
بافت 1
بافت 2
بافت 3
ارائه:
ارائه در مارموس
Game Asset Creation Modeling & Texturing a Futuristic Crate
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مجسمه سازی یک شخصیت کاریکاتور برای چاپ سه بعدی در Zbrush
ساخت جلوه های ویژه بوسیله Maya, ZBrush, Substance
ساخت یک بازی خنجر بسیار عالی در Blender
ساخت یک کت بسیار شیک بوسیله Marvelous Designer and ZBrush
مدل سازی و حجاری مدل های زن فانتزی در ZBrush
Hard Surface Fantasy Female Character Sculpting in Zbrush
Anatomy and Character Creation in Blender