وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها

سرفصل های دوره

مدل و بافت یک بازی علمی تخیلی با استفاده از Zbrush ، 3DS Max ، Patritate Painter و Marmoset

عنوان اصلی : Game Asset Creation Modeling & Texturing a Futuristic Crate

سرفصل های دوره :

مقدمه:
مقدمه
آماده سازی:
تنظیم
تکنیک های مشترک
مدل سازی:
جعبه سفید
جعبه خاکستری
جزئیات 1
جزئیات 2
صادرات
retopologizing:
retopologizing
Unwrapping:
بازپرداخت
پخت و بافت:
آماده سازی برای پخت
بافت 1
بافت 2
بافت 3
ارائه:
ارائه در مارموس

نمایش سرفصل های انگلیسی

Game Asset Creation Modeling & Texturing a Futuristic Crate

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 34330
حجم: 5357 مگابایت
مدت زمان: 285 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1401
مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها
مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها 1
مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها 2
مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها 3
مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها 4
مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها 5
مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها 6
دسته بندی محصول
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید