در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در مجسمه سازی مفهومی برای فیلم و بازی ، یاد خواهید گرفت که چگونه از یک مشبک پایه خشن به یک مجسمه مفهومی تصفیه شده بروید ، که می تواند در صنعت فیلم و بازی ها استفاده شود. ما کل فرآیند را پوشش می دهیم ، جایی که برخی از فصل ها در زمان واقعی هستند و برخی دیگر از آن استفاده می شوند. همه چیز به درستی روایت شده است تا اطمینان حاصل شود که تا حد امکان از آن خارج می شوید.
ارائه شده توسط هنرمندان شخصیت ارشد
این دوره توسط Henning Sanden & Morten Jaeger که مدت هاست فیلم های زیر کمربند خود را از سر می گیرد ، آموزش داده می شود. آنها در چند سال گذشته روی برخی از قهرمانان ترین موجودات و شخصیت های موجود در آن کار کرده اند ، از جمله میثاق بیگانه ، نگهبانان گلکسی 2 و اقیانوس آرام: قیام. سالها. ما زمان زیادی را صرف می کنیم تا مطمئن شویم که شکل های ما قبل از حرکت به جزئیات دقیق تر کار می کنند. پس از درک این روند ، هر کاری که انجام می دهید خیلی بهتر جریان خواهد یافت.
عنوان اصلی : Concept Sculpting for Film and Games
سرفصل های دوره :
مسدود کردن 01
02 پالایش
03 نیم تنه
04
05 اسلحه
06 پا
07 zremeshing
08 پالایش
09 پالایش سر
10 پالایش
11 نمایش
Concept Sculpting for Film and Games
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ساخت تکستچرهای پوست در Substance Painter
مجسمه سازی ( حجاری ) صورت یک کاراکتر در ZBrush
حجاری ( مجسمه سازی ) کاراکترها در ZBrush
ایجاد مو برای بازی در Blender
رفتن به Blender ویژه هنرمندان با تجربه
مدل سازی و حجاری کاراکتر تانوس در نرم افزار ZBrush
کورس مدل سازی در نرم افزار Maya
آموزش ساخت محیط های علمی تخیلی برای بازی ها به کمک Blender
Texture سازی برای صورت کاراکترها در نرم افزار Substance Painter
مقدمه ای بر 3ds max