در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
تجزیه و تحلیل استراتژی یکی از شش بخش عمده دانش از تجزیه و تحلیل کسب و کار است، و تمرینکنندگان باید قادر به ترکیب شیوه های تجزیه و تحلیل استراتژی به فعالیت های کار خود باشند. در این دوره، مربی لورا پاتون با مبانی تحلیل استراتژی، از جمله ارزش و مفاهیم آغاز می شود. بعد، لورا به شما نشان می دهد که چگونه شروع به انجام تجزیه و تحلیل استراتژی با چهار وظیفه کلیدی، با شروع تجزیه و تحلیل محیط وضعیت فعلی. او استراتژی هایی را برای اطلاعاتی از ذینفعان را پوشش می دهد، تجزیه شکاف را انجام می دهد و خطر را شناسایی می کند. لورا همچنین گزینه های راه حل و معیارهای مالی را توضیح می دهد که می توانید برای ارزیابی پایداری یک راه حل پیشنهادی استفاده کنید. به علاوه، او در مورد تکنیک هایی مانند ایجاد یک پرونده کسب و کار برای ارائه تجزیه و تحلیل خود را به تصمیم گیرندگان بحث می کند.
عنوان اصلی : Business Analysis Foundations: Strategy Analysis
سرفصل های دوره :
مقدمه:
افزایش موفقیت با تجزیه و تحلیل استراتژی
چه کسی این دوره است؟
1. درک روش های تجزیه و تحلیل استراتژی:
تجزیه و تحلیل استراتژی چیست؟
شروع به کار زمانی که شرکت شما تجزیه و تحلیل استراتژی را انجام نمی دهد
استراتژی های کلیدی تجزیه و تحلیل استراتژی
2. تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی:
تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی
تکنیک: تعیین علت ریشه
تکنیک: مدل کسب و کار بوم
تکنیک: تجزیه و تحلیل SWOT
تکنیک: مدل سازی فرآیند
3. تعریف دولت آینده:
وضعیت آینده را تعریف کنید
شناسایی گزینه های راه حل برای تجزیه و تحلیل
تکنیک: Exicitation
تکنیک: محدودیت ها، مفروضات، خطرات و وابستگی ها
تکنیک: تجزیه و تحلیل GAP
تکنیک: تجزیه و تحلیل مالی گزینه های راه حل
4. ارزیابی خطرات راه حل ها:
ارزیابی خطرات
تکنیک: تجزیه و تحلیل ریسک و مدیریت
5. تعریف استراتژی تغییر:
استراتژی تغییر را تعریف کنید
تکنیک: موارد کسب و کار
نتیجه گیری:
پشتیبانی از پروژه پشتیبانی
تجزیه و تحلیل استراتژی بازبینی زمانی که تغییرات بوجود می آید
Business Analysis Foundations: Strategy Analysis
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.