در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با موتور رندر آرنولد یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Maya and Arnold: Architectural Materials
معرفی:
موادی را برای کاربردهای تجسم معماری سه بعدی ایجاد کنید
کار با فایل های تمرین
1. آماده سازی هندسه برای مواد:
سازماندهی صحنه
طرح ریزی بافت ها
نقشه برداری هندسه برای ویرایش UV
تنظیم طرح های UV
2. Maya Shaders برای آرنولد:
راه اندازی آرنولد برای مواد
انتخاب الگوریتم سایه مناسب
استفاده از مواد PBR
انواع سطح اضافی
3. ایجاد مواد آرنولد:
ایجاد مواد اولیه
سطوح شفاف و شیشه
ایجاد چمن با استفاده از جابجایی
مواد خودروشن
بریدن شاخ و برگ با کدورت
4. مواد مواد در مایا:
نصب افزونه های Substance
استفاده از کتابخانه Substance Source
واردات مواد به مایا
اصلاح مواد در مایا
5. کیمیاگر مواد:
استفاده از کیمیاگر مواد
ایجاد مواد در کیمیاگر
لایه بندی مواد در کیمیاگر
ایجاد مواد از بیت مپ
صادرات از کیمیاگر
وارد کردن بیت مپ مواد به مایا
6. طراح مواد:
رابط طراح مواد
ایجاد مواد مواد
ایجاد رنگ مواد گچبری
کنترل براقیت و براقیت گچ
افشای پارامترهای مواد
اضافه کردن مواد به مایا
نتیجه:
مراحل بعدی
Maya and Arnold: Architectural Materials
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش Rigging کاراکترهای کارتونی در Maya
آموزش استفاده از 3Ds Max در معماری
آموزش نکات و ترفندهای کار با Unreal Engine
آموزش ریگینگ چهره در Maya
آموزش طراحی و مدل سازی داخلی یک منزل مسکونی با 3Ds Max و V-Ray
آموزش جامع Maya 2015
آموزش مدل سازی اتومبیل در نرم افزار Blender
آموزش کامل کار با Maya 2020
آموزش ابزارها و تکنیک های SketchUp Pro
آموزش کار با نرم افزار تحت وب Sketchup Free