در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این کلاس ، ما به جزئیات در مورد تنظیم 14 برچسب مفید برای تجارت آنلاین شما شیرجه خواهیم زد. مفاهیمی مانند جداول جستجو ، کوکی ها و ابعاد سفارشی برای Google Analytics.
تا پایان این کلاس ، شما به یک فوق ستاره ردیابی تبدیل خواهید شد که قادر به اجرای آزمایش های بازاریابی پیشرفته و نصب ابزارهای شخص ثالث بدون نیاز به یک متخصص فناوری اطلاعات است.
شما قادر خواهید بود با ایده های برچسب خود روبرو شوید ، آنها را با اطمینان و همه چیز بدون هیچ دانش فنی خاص اجرا کنید.
آنچه مردم می گویند
⭐⭐⭐⭐⭐ "خوب ، من یک مدیر بازاریابی دیجیتال با بیش از 15 سال EXP هستم. این دوره بسیار عالی بود زیرا به کار من ارزش افزوده و فضای خالی را پر می کند. متشکرم و من منتظر دوره های بعدی شما هستم. " - Mariusz Maćkowiak
⭐⭐⭐⭐⭐ "دوره عالی - Ziga با این دوره GTM فراتر و فراتر می رود. این برای مبتدیان فوق العاده است - اما او همچنین موضوعات شگفت آور پیشرفته ای را نیز در بر می گیرد. اگر قبلاً درک اساسی دارید GTM ، این دوره مهارت های شما را به سطح دیگری می برد. براوو! " - دیوید ایلر
⭐⭐⭐⭐⭐ "شگفت انگیز! فوق العاده آموزنده و در عین حال متراکم ، بنابراین شما وقت زیادی را صرف یادگیری اصول اولیه نمی کنید. بسیار توصیه می شود !!!" - Devin Mickles
برخی از مباحثی که ما پوشش خواهیم داد
این برای
چه کسی است اگر چیزی در مورد مدیر Google Tag نمی دانید ، من به شدت پیشنهاد می کنم که "کامل ترین" را بگیرید آشنایی با Google Tag Manager (GTM) برای کلاس 2021 اینچ ابتدا به شما پایه ای می دهد که می توانید در این کلاس بسازید.
اما اگر با Google Tag Manager آشنا هستید و نیاز به گسترش دانش خود دارید بیاموزید که چگونه یک برچسب خاص را تنظیم کنید و سپس به سمت راست بروید.
بیایید امروز شروع کنیم! 3tmksrm
عنوان اصلی : The Most In-Depth Google Tag Manager (GTM) Class for 2022
سرفصل های دوره :
1. آشنایی با دوره
2. برچسب های زمان شروع شده قسمت 1 رویدادهای سفارشی فیس بوک برای بازاریابی
3. برچسب های زمان شروع شده قسمت 2 در سایت با Google Events
4. مسیر ردیابی فاصله 1 قسمت اصلی
5. مسیر ردیابی مسافت پیمایش قسمت 2 زمان شروع شده است
6. روی پیگیری قسمت 1 پیوندهای برون مرزی کلیک کنید
7. روی دنبال کردن دکمه های قسمت 2 و سایر عناصر کلیک کنید
8. خواندن و نوشتن کوکی های مهمانی اول
9. ساده سازی پیوندهای UTM با کمک جداول جستجو
10. ردیابی زیر دامنه
11. محرک دید
12. تیم داخلی را حذف کنید (ابعاد سفارشی)
13. ردیابی تبدیل قسمت 1 ردیابی تبدیل تبلیغات Google ساده
14. ردیابی تبدیل قسمت 2 متغیرهای سفارشی و لایه داده
15. Google Analytics 4 Setup & Event ایجاد می کند
16. بسته بندی
The Most In-Depth Google Tag Manager (GTM) Class for 2022
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.