در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با ایجاد شخصیت اصلی خود در فتوشاپ ، قبل از دادن عمق و حجم با Zbrush و Maya
به شخصیت ها ، شخصیت های شخصیت را در هنگام ارائه به صورت سه بعدی با تخیل و یک طرح 2D به تصویر بکشید. Segun Samson ، هنرمند توسعه بصری خودآموز ، اشتیاق به ایجاد شخصیت های فریبنده ای دارد که با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. او با استودیوهای بی شماری از جمله انیمیشن Triggerfish ، Dreamcast Animation و Sunrise Productions همکاری کرده است.
کشف کنید که چگونه می توانید یک مفهوم شخصیت منحصر به فرد را در طرح های سه بعدی قابل خواندن پر از جذابیت و شخصیت ایجاد کنید. قبل از یادگیری نحوه مسدود کردن ، مجسمه سازی و ارائه شخصیت اصلی خود در Zbrush و مایا ، شخصیت 2D خود را در فتوشاپ بسازید.
عنوان اصلی : 3D Character Design: From Drawing to Modeling
سرفصل های دوره :
01 مقدمه:
001 درباره من
002 تأثیرات
02 ایجاد شخصیت:
001 جمع آوری ایده ها و منابع
002 طراحی در فتوشاپ 1
003 طراحی در فتوشاپ 2
004 اضافه کردن رنگ و نهایی کردن شخصیت 1
005 اضافه کردن رنگ و نهایی کردن شخصیت 2
03 مجسمه سازی شخصیت در Zbrush:
001 انسداد در Zbrush 1
002 مسدود کردن در Zbrush 2
003 انسداد در Zbrush 3
004 انسداد در Zbrush 4
005 جزئیات شخصیت 1
006 جزئیات شخصیت 2
007 بافت شخصیت و پالایش نمایش 1
008 بافت شخصیت و پالایش ژست 2
04 تنظیم شخصیت در مایا:
001 تنظیم سایه بان ها در مایا
002 ارائه شخصیت در مایا 1
003 ارائه شخصیت در مایا 2
004 ارائه نهایی
05 پروژه نهایی:
001 طراحی کاراکتر برای 2D تا 3D
3D Character Design: From Drawing to Modeling
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.