در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Speedtree را بیاموزید تا شاخ و برگهای عالی برای بازی ها و فیلم ها بسازید.
عنوان اصلی : Introduction to Speedtree
سرفصل های دوره :
مقدمه:
UI و ناوبری اساسی
پنجره درخت چیست
ژنراتورها توضیح دادند
منحنی ها و تنظیمات مشترک
حالت نسل ها
حالت های نهایی تولید
نیروها در Spedtree
ستون فقرات و پوست
UV و جابجایی
نهایی کردن ژنراتورها
فصل 2 - ایجاد درختان برای فیلم:
مواد PBR درخت کاج
جابجایی درخت کاج
شاخه های درخت کاج اول
شاخه های کوچک درخت کاج
برگ درخت کاج توضیح داده شده است
درخت کاج ایجاد می کند
چمن ستون فقرات و فرند
شکل و تصادفی چمن
ساختار اصلی بوش
نهایی و جزئیات بوش
فصل 3 - ایجاد درختان برای بازی ها:
ساختار و مواد بوش
سیستم لنگر بوش
بوش در حال ریزش درخت
Midpoly Grass برای بازی ها
مدل سازی پایین چمن
Wind and Lightmap برای بازی ها
فصل 4 - صادرات برای VFX و بازی ها:
صادرات برای VFX
صادرات برای بازی ها
افزودنی صادرات Speedtree
نتیجه گیری:
متشکرم
Introduction to Speedtree
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
از ZBrush به چاپ سه بعدی : زنده کردن مدل های سه بعدی تان
Zbrush to 3d Printing: Bring your 3d Models to Life
Maya Lighting Masterclass: Become Pro at Rendering
Sci fi Character Sculpting in Zbrush
ساختن یک تبر فانتزی در Blender
حرفه ای شدن در نورپردازی در Maya
ایجاد شخصیت های سه بعدی با Blender
کورس یادگیری Rigging کاراکترها در Maya
Complete Guide to Maya 2024
ایجاد حیوانات بسیار با کیفیت و واقعی در Blender