در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ایجاد محصولات فراگیر، عادلانه نه تنها بهترین روش برای کسب و کار است - مشتریان و کاربران شما انتظار می رود. آنها می خواهند شرکت هایی را که محصولاتشان را با توجه به منافع خود ساخته اند، پشتیبانی کنند. در این دوره، مربی Annie Jean-Baptiste به شما نشان می دهد که چگونه تمرین طراحی عادلانه را ارتقاء دهید تا اطمینان حاصل شود که مشتریان و کاربران شما احساس می کنند، اعتبار داده شده و با کار شما افزایش یافته است. در مورد اصول طراحی عادلانه و چرا برای کسب و کار بسیار مهم است ، همراه با مراحل لازم است که از آگاهی به عمل حرکت کنید. راهنمایی در مورد چگونگی طراحی طراحی عادلانه به عمل در اندیشه، تجربه کاربر، تست، راه اندازی محصول، بازاریابی و پشتیبانی محصول. کاوش راهبردهای برای اندازه گیری موفقیت شایستگی و پذیرش در پروژه های طراحی خود، ایجاد مشتریان خود را احساس خوشحالی و تمرکز خود را بر محصولات ساخت و ساز برای گروه های به حاشیه رانده شده از لحاظ تاریخی، به طوری که شما می توانید به نفع منافع همه.
عنوان اصلی : Equitable Product Design
سرفصل های دوره :
مقدمه:
طراحی محصول عادلانه
طراحی محصول عادلانه چیست؟
1. چرا طراحی عادلانه مهم است؟ :
پرونده کسب و کار برای ورود و عدالت در طراحی
مطالعه موردی کسب و کار
یک مطالعه موردی انسانی
2. قرار دادن طراحی عادلانه در عمل:
طراحی عادلانه در ایده
طراحی عادلانه در تجربه کاربر
طراحی عادلانه در آزمایش کاربر
طراحی عادلانه در راه اندازی محصول
طراحی عادلانه در بازاریابی
طراحی عادلانه در پشتیبانی از محصول
3. اندازه گیری موفقیت شما:
Metrics که مهم هستند
پاسخگویی
4. اصول بسته شدن:
هیچ "آنها" وجود ندارد؛ تنها "ما" وجود دارد
جامع است
برای بسیاری از آنها با حل زیر برای ارائه شده است
نتیجه گیری:
تنوع، هسته نوآوری برای همه است
Equitable Product Design
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.