در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
سیستم موجودی مبتنی بر شبکه - سیستم ذخیره و بارگذاری مبتنی بر JSON - سیستم Spawner
عنوان اصلی : Advanced Inventory System in Unity
سرفصل های دوره :
مقدمه و تنظیم:
به این دوره خوش آمدید
ایجاد پروژه جدید در وحدت
UI سیستم موجودی:
یک تصویر پس زمینه شکاف با فتوشاپ ایجاد کنید
با برنامه وب یک تصویر پس زمینه شکاف ایجاد کنید
دارایی UI را بارگیری کنید
دارایی UI را به عنوان بسته وحدت وارد کنید
UI سیستم موجودی را طراحی کنید
پیش نمایش موارد و شکاف را ایجاد کنید
سیستم موجودی:
معماری مورد را به عنوان شیء قابل اسکریپت و OOP ایجاد کنید
نماد ماتریس
راهنمای وحدت
اسکریپت پانل را ایجاد کنید
موارد ایجاد کنید
اسکریپت lootdata را ایجاد کرده و ظروف را اضافه کنید
اسکریپت Slotdata را ایجاد کنید
اسکریپت Spawn Manager را ایجاد کنید
طراحی الگوی Singleton
موارد موجود در UI موجودی را نشان دهید
سیستم کشیدن:
سیستم کشیدن مورد i
سیستم افت شکاف
سیستم درگ II
سیستم چرخش مورد
توسعه UI:
سیستم ابزار ابزار
منوی عمل مورد
منوی اکشن را از عنوان بکشید
تصحیح - اسکریپت removerigidbody
وضعیت پخش کننده - گرسنگی و تشنگی
منوی مکث
رفع اشکال
مورد را از زمین انتخاب کنید
JSON مبتنی بر سیستم ذخیره و بار:
Savedata & SaveManager
پایان:
تبریک می گویم
Advanced Inventory System in Unity
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.