در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
فرآیند تصمیم گیری مشتریان چگونه است؟
چرخه تصمیم گیری مشتری، یک ابزار آزمایش ده برای ارتباط برندتون با مشتریان و متمایز کردن شرکت شما در رقابته. اما مانند هر ابزاری، این ابزار هم با گذشت زمان کامل تر شده. نحوه ی پیشرفت چرخه تصمیم رو به شکل دیجیتالی به عنوان یک کاتالیزور، و دلیل حیاتی بودن اون برای کسب و کارتون رو بیش از پیش یاد بگیرید. « دینا شاپیرو» ، قدم به قدم با شما در راه فرآیند ایجاد شخصیت خریدار، تعریف و ترسیم نقاط ارتباط با مشتری و هماهنگی پیام های بازاریابی شما با چرخه تصمیم گیری مشتری خواهد بود. این چارچوب به شما کمک میکنه که کمپین ها و تجارب یکپارچه و مشتری محوری رو از طریق ارتباط برند خود با مشتریان در نفوذی ترین و قدرتمندترین نقاط ارتباط در طول چرخه تصمیم مشتریان ایجاد کنید.
عنوان اصلی : Customer Decision Journey
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 52 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
خوش آمد گویی
آن چه باید شما قبل از دیدن این دوره، بدانید
نحوه استفاده از نمونه های تمرینی
مبانی چرخه تصمیم :
اهمیت چرخه تصمیم
چطور چرخه تصمیم تکامل می یابد؟
بینش ها، اساس کار هستند
شخصیت خریدارها :
تعیین شخصیت خریدار
خریدارانتون رو توصیف کنین
استفاده از شخصیت خریداران
معین کردن مراحل چرخه :
تعریف مراحل چرخه
توسعه طرح چرخه
مراحل چرخه مشترک
در طول مراحل فکر کنید
معین کردن نقاط ارتباطی :
تعریف نقاط ارتباطی حساس
تعامل با نقاط ارتباطی
تعیین نقاط ارتباطی
تراز پیام رسانی و محتوا :
پیام رسانی در مقابل محتوا
هماهنگی بین نقاط ارتباطی
عاطفی در مقابل عقلانی
نتیجه گیری :
مراحل بعدی
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.