وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Customer Decision Journey

سرفصل های دوره

فرآیند تصمیم گیری مشتریان چگونه است؟

چرخه تصمیم گیری مشتری، یک ابزار آزمایش ده برای ارتباط برندتون با مشتریان و متمایز کردن شرکت شما در رقابته. اما مانند هر ابزاری، این ابزار هم با گذشت زمان کامل تر شده. نحوه ی پیشرفت چرخه تصمیم رو به شکل دیجیتالی به عنوان یک کاتالیزور، و دلیل حیاتی بودن اون برای کسب و کارتون رو بیش از پیش یاد بگیرید. « دینا شاپیرو» ، قدم به قدم با شما در راه فرآیند ایجاد شخصیت خریدار، تعریف و ترسیم نقاط ارتباط با مشتری و هماهنگی پیام های بازاریابی شما با چرخه تصمیم گیری مشتری خواهد بود. این چارچوب به شما کمک میکنه که کمپین ها و تجارب یکپارچه و مشتری محوری رو از طریق ارتباط برند خود با مشتریان در نفوذی ترین و قدرتمندترین نقاط ارتباط در طول چرخه تصمیم مشتریان ایجاد کنید. 

عنوان اصلی : Customer Decision Journey

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 52 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

مقدمه :
خوش آمد گویی
آن چه باید شما قبل از دیدن این دوره، بدانید
نحوه استفاده از نمونه های تمرینی

مبانی چرخه تصمیم :
اهمیت چرخه تصمیم
چطور چرخه تصمیم تکامل می یابد؟
بینش ها، اساس کار هستند

شخصیت خریدارها :
تعیین شخصیت خریدار
خریدارانتون رو توصیف کنین
استفاده از شخصیت خریداران

معین کردن مراحل چرخه :
تعریف مراحل چرخه
توسعه طرح چرخه
مراحل چرخه مشترک
در طول مراحل فکر کنید

معین کردن نقاط ارتباطی :
تعریف نقاط ارتباطی حساس
تعامل با نقاط ارتباطی
تعیین نقاط ارتباطی

تراز پیام رسانی و محتوا :
پیام رسانی در مقابل محتوا
هماهنگی بین نقاط ارتباطی
عاطفی در مقابل عقلانی

نتیجه گیری :
مراحل بعدی

83,800 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: LF037
حجم: 832 مگابایت
مدت زمان: 52 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397
Customer Decision Journey
سیر تصمیم گیری ها و درک رفتارهای مشتری برای فروش بیشتر – به زبان فارسی 1
سیر تصمیم گیری ها و درک رفتارهای مشتری برای فروش بیشتر – به زبان فارسی 2
سیر تصمیم گیری ها و درک رفتارهای مشتری برای فروش بیشتر – به زبان فارسی 3
سیر تصمیم گیری ها و درک رفتارهای مشتری برای فروش بیشتر – به زبان فارسی 4
سیر تصمیم گیری ها و درک رفتارهای مشتری برای فروش بیشتر – به زبان فارسی 5
سیر تصمیم گیری ها و درک رفتارهای مشتری برای فروش بیشتر – به زبان فارسی 6
طراحی سایت و خدمات سئو

83,800 تومان
افزودن به سبد خرید