وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

ساخت یک منوی تعاملی برای بازی ها بوسیله Unreal Engine 5

سرفصل های دوره

با استفاده مجدد از منوی تعاملی به سبک تأثیر ژنسین
، هنر بازی های پولیش در موتور غیر واقعی 5 را تسلط دهید.

عنوان اصلی : Developing an Interactive Menu in Unreal Engine 5

سرفصل های دوره :

تنظیم پروژه:
کلاسهای چارچوب و کاراکتر مورد نیاز را ایجاد کنید
مکان منو مکان Teleport و دوربین کاراکتر منو
UI کلاسیک:
ایجاد ویجت منو و نشان دادن آن به بازیکن
تعامل ماوس را به منو اضافه کنید
استفاده از مدولار به نفع ما برای ایجاد رابط های بهتر
UI فضایی:
ایجاد طرح Orb
با استفاده از مختصات قطبی برای تولید orbs در اطراف شخصیت
اتصال orbs به یک بازیگر برای کنترل حرکت آنها
با کلیک بر روی orbs و ارسال اطلاعات از طریق توزیع کننده های رویداد
چرخش orbs به مورد انتخاب شده
چرخش مدار بیکار
حالت چرخش مدار
ایجاد کلاس کانتینر Orb
انتخاب Orb به درستی کار می کند
ایجاد منوی فرعی ، و باز کردن آن orbs
انیمیشن Orb:
بلند و پایین آمدن
تغییر تنظیمات دوربین با هر گزینه منو
orbs باید هنگام انتخاب گزینه دیگری پنهان شود
وقتی گزینه های مختلف را انتخاب می کنیم انیمیشن های کاراکتر تغییر می کنند
پس زمینه و Orbs VFX:
مقدمه VFX
ساخت بافت ابر و مش
ساخت مواد پس زمینه
ساخت ابر رنگی
ساخت UV های مش
ساخت مواد ابری جلو
اصلاح و ساخت بافت ستاره
Star Material & Emitter
آخرین لمس در پس زمینه
ساخت بافت حلقه و مواد
نویز و مواد حلقه
درخشش به سیستم نیاگارا
بافت و مواد تخم ریزی حلقه
ساخت بافت شعله ور
emitter flare
ساخت ستاره های شعله ور
یک ظاهر طراحی ابزارک ها:
تجزیه و تحلیل مرجع ما برای یک ظاهر طراحی دکمه ها
مسدود کردن دکمه ما
ایجاد ماسک های دکمه
متحرک پیکان
تغییر سبک متن
دکمه کدورت دکمه
ایجاد بافت های پرتره
ایجاد مواد آواتار
ایجاد دکمه آواتار
ایجاد بافت شناور آواتار
اضافه کردن حالت دکمه Hover برای آواتارها
تغییر فونت برای منوی کاراکتر
ایجاد بافت دکمه خروج
ایجاد ویجت دکمه خروج
اضافه کردن سایه به دکمه خروج
ایجاد دکمه سوئیچ
ایجاد بافت نماد منو
ویجت نماد منو
ایجاد دکمه منوی اضافی
ویجت منوی اضافی
ایجاد ماسک بافت دکمه مورد
آزمایش اولین نسخه رنگ مورد
نمادهای نقاشی با اصول
پالایش مقادیر نماد
رنگ آمیزی نماد ما
وارد کردن بافت UI ما
ایجاد ویجت مورد
رفع اندازه ویجت ما
اضافه کردن متن به مورد
استفاده از بوم شبکه برای سازماندهی عناصر
صیقل دادن بافت پس زمینه آواتار
ایجاد تصویر آواتار برای موارد
ایجاد بافت ستاره
تغییر اندازه ویجت مورد
وارد کردن بافت مورد با وضوح بالا
اضافه کردن ویجت ما به طرح Orb
رفع چرخش نماد Orb
پولیش:
پاس لهستانی را شروع کنید
حذف شماره اشکال زدایی orbs
اضافه کردن شخصیت دختر انیمه
رفع رعد و برق برای منو
بازگشت به منطق دکمه منو اصلی و اشکال منوی ثابت اضافه شد
برای یک تجربه نرم تر منوی اضافه شده است
پس از بازگشت از منو ، دوربین را صیقل دهید

نمایش سرفصل های انگلیسی

Developing an Interactive Menu in Unreal Engine 5

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 29939
حجم: 11395 مگابایت
مدت زمان: 924 دقیقه
تعداد دیسک: 3 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 1 تیر 1401
ساخت یک منوی تعاملی برای بازی ها بوسیله Unreal Engine 5
ساخت یک منوی تعاملی برای بازی ها بوسیله Unreal Engine 5 1
ساخت یک منوی تعاملی برای بازی ها بوسیله Unreal Engine 5 2
ساخت یک منوی تعاملی برای بازی ها بوسیله Unreal Engine 5 3
ساخت یک منوی تعاملی برای بازی ها بوسیله Unreal Engine 5 4
ساخت یک منوی تعاملی برای بازی ها بوسیله Unreal Engine 5 5
ساخت یک منوی تعاملی برای بازی ها بوسیله Unreal Engine 5 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید