در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
آیا با فیلم های چند نفره Game Maker Studio 2 مشکل دارید یا گیج شده اید؟ آیا بافر پیچیده می شود؟ محل. این دوره ای است که من می خواستم وقتی یک سال به عقب شروع کردم. متوجه شد که شبکه سازی می تواند برای بسیاری از مبتدیان موضوعی سخت باشد و به عنوان یک سد بزرگ جاده ای دیده می شود. این دوره با ساده کردن کل فرآیند با فرمت های استاندارد من آسان تر می شود.
تمام آنچه شما نیاز دارید می دانید دانش اساسی در مورد GMS2 - اتاق ها ، اشیاء ، DS_MAPS و آرایه ها است.
در این دوره ما یک بازی ساده را توسعه خواهیم داد ، IO را راه اندازی می کنیم که هواپیمای شما و سایر هواپیماهای شما بارگیری می شود و در حال حرکت در حال حرکت در یک نقشه 2D است. این قالب را می توان برای هر بازی Topdown استفاده کرد. اکنون اصول شبکه سازی را بیاموزید. درک مفهوم ارتباطات
2- نسخه تک نفره راه اندازی io
3- یادگیری اتصال به Node Serv را بیاموزید ER و تبادل برخی از داده ها
4- یادگیری و مدیریت داده ها را در گره با استفاده از JS
5- یاد بگیرید که سایر موارد پخش کننده را در GMS2 بارگذاری کنید
6- یاد بگیرید که به روزرسانی های حالت را با گره ارسال کنید و آنها را در GMS2 به روز کنید
7- برای مقابله با WebSocket در Nodejs
1+ سال دانش شبکه که در یک دوره فشرده شده است ، به روز کنید.
امروز ثبت نام کنید! شک دارید؟ از طریق Udemy DM با من تماس بگیرید!
عنوان اصلی : Ultimate Game Maker Studio 2 Multiplayer Networking Course
سرفصل های دوره :
01 مقدمه:
001 حالت به شبکه
002 الزامات و اهداف
02 نسخه تک نفره از Launch.io:
001 درک Launch.io
03 اتصال به Nodejs و استفاده از WebSocket:
001 شروع یک پروژه گره جدید
002 نصب ماژول WebSocket
003 نوشتن ساختار سرور اساسی
004 اتصال به سرور با GMS2
005 ارسال داده قسمت 1
006 ارسال داده قسمت 2
04 ایجاد یک پایگاه داده پخش کننده در Node.js:
001 رویداد Create_Player و آرایه بازیکنان
002 رویداد Socketobject و ایجاد شده_ شما
003 به روزرسانی موقعیت خود در سرور - قسمت 1
004 به روزرسانی موقعیت خود در سرور - قسمت 2
05 بارگیری سایر بازیکنان:
001 رویداد "Create_enemy" و شیء Oenemy
002 به بازیکن جدیدی درباره بازیکنان موجود گفت
003 به بازیکنان موجود در سرور در مورد پخش کننده جدید
06 به روزرسانی موقعیت همه:
001 کد سرور و رویداد "position_update"
002 رسیدگی به سمت مشتری به روزرسانی های موقعیت
003 نتایج و درون یابی
07 دست زدن به بازیکنانی که در بازی جدا می شوند:
001 یافتن بازیکنان جدا شده و حذف آنها از آرایه بازیکنان با JS
002 از بین بردن نمونه های Oenemy قطع شده برای بازیکنان فعال
Ultimate Game Maker Studio 2 Multiplayer Networking Course
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
برنامه نویسی و شبیه سازی روبات پیشرفته Fanuc Roboguide 2
برنامه نویسی و شبیه سازی کارخانه با Tia Portal
آموزش SCADA 2
تست برنامه های دات نت بوسیله Specflow و Cucumber
یادگیری Load Balancing در Spring Cloud
تبدیل به یک بازی ساز تمام وقت شوید
دوره پیشرفته صحبت کردن به زبان انگلیسی
نحوه استخدام پیمانکاران مستقل و فریلنسرها
کارشناسی ارشد گوش دادن و اندازه گیری در رسانه های اجتماعی
دوره ابتدایی انگلیسی گفتاری : انگلیسی فشرده