در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یادگیری مدل سازی و بافت AAA با استفاده از مخلوط کن ، کیسه ابزار marmoset ، نقاش ماده و فتوشاپ
عنوان اصلی : Realistic Dagger Game Asset Creation in Blender
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
با مراجعه به مرجع ما و نصب افزونه ها
ایجاد چنگال چاقو ما:
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 2
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 3
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 4
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 5
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 6
ایجاد چنگک چاقوی ما قسمت 7
ایجاد چنگال چاقوی ما قسمت 8
ایجاد تیغه و زخم ما:
ایجاد قسمت تیغه ما
ایجاد تیغه ما قسمت 2
ایجاد تیغه ما قسمت 3
ایجاد تیغه ما و ایجاد زخم ما را به پایان برسانید
ایجاد Scabbard Part 1
ایجاد SCABBARD PART 2
ایجاد SCABBARD قسمت 3 ما
پلی و بازپرداخت کم:
تبدیل خنجر ما به قسمت پایین قسمت 1
تبدیل خنجر ما به قسمت 2 قسمت 2
تبدیل خنجر ما به قسمت 3 قسمت 3
UV بازپرداخت قسمت 1 خنجر ما
UV بازپرداخت قسمت 2 خنجر ما
پخت و بافت:
پخت خنجر ما قسمت 1
پخت خنجر ما قسمت 2
پخت خنجر ما قسمت 3
ایجاد بافت ما قسمت 1
ایجاد بافت ما قسمت 2
ایجاد بافت ما قسمت 3
ایجاد بافت ما قسمت 4
ایجاد بافت ما قسمت 5
ایجاد بافت ما قسمت 6 و تنظیم اولین رندر ما
پولیش:
صیقل دادن و اضافه کردن صحنه های رندر بیشتر قسمت 1
صیقل دادن و اضافه کردن صحنه های رندر بیشتر قسمت 2
Realistic Dagger Game Asset Creation in Blender
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها
ساخت یک کت بسیار شیک بوسیله Marvelous Designer and ZBrush
مجسمه سازی یک شخصیت کاریکاتور برای چاپ سه بعدی در Zbrush
مدل سازی و حجاری مدل های زن فانتزی در ZBrush
Anatomy and Character Creation in Blender
ساخت جلوه های ویژه بوسیله Maya, ZBrush, Substance
Hard Surface Fantasy Female Character Sculpting in Zbrush