در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
نحوه نصب UE5
نحوه حرکت به موتور، و ویرایش سطوح
چگونه برای وارد کردن اشیاء سفارشی، Quixel Megascans، و دارایی های بازار
چگونه استفاده از sequencer
چگونه برای استفاده از تمام ابزارهای اساسی سینمایی در موتور
چگونه به تحریک یک cutscene کامل
نحوه اضافه کردن اثرات اضافی مانند لرزش دوربین، ذرات، انیمیشن شخصیت، و انتقال
عنوان اصلی : Remaking Rocket League in Unreal Engine 5 - Pocket League
سرفصل های دوره :
1. معرفی:
1. مقدمه و خوش آمدید
2. سخنرانی های اصلی:
1. 1- ایجاد پروژه
2. 2- جهش بی نهایت و بر روی زمین
3. 3- کنترل هوا
4. 4- رول هوا
5. 5- افزایش و سرعت
6. 6- توپ
7. 7- انتشار به جلو
8. 8- پرش دوگانه
9. 9- سر بر روی زمین
10. 10- Dashing
Remaking Rocket League in Unreal Engine 5 - Pocket League
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.