وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

ساخت یک بازی اتومبیلرانی در نرم افزار Unreal Engine 5

سرفصل های دوره

نحوه نصب UE5
نحوه حرکت به موتور، و ویرایش سطوح
چگونه برای وارد کردن اشیاء سفارشی، Quixel Megascans، و دارایی های بازار
چگونه استفاده از sequencer
چگونه برای استفاده از تمام ابزارهای اساسی سینمایی در موتور
چگونه به تحریک یک cutscene کامل
نحوه اضافه کردن اثرات اضافی مانند لرزش دوربین، ذرات، انیمیشن شخصیت، و انتقال

عنوان اصلی : Remaking Rocket League in Unreal Engine 5 - Pocket League

سرفصل های دوره :

1. معرفی:
1. مقدمه و خوش آمدید
2. سخنرانی های اصلی:
1. 1- ایجاد پروژه
2. 2- جهش بی نهایت و بر روی زمین
3. 3- کنترل هوا
4. 4- رول هوا
5. 5- افزایش و سرعت
6. 6- توپ
7. 7- انتشار به جلو
8. 8- پرش دوگانه
9. 9- سر بر روی زمین
10. 10- Dashing

نمایش سرفصل های انگلیسی

Remaking Rocket League in Unreal Engine 5 - Pocket League

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: UD22287
حجم: 3281 مگابایت
مدت زمان: 263 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1400
ساخت یک بازی اتومبیلرانی در نرم افزار Unreal Engine 5
ساخت یک بازی اتومبیلرانی در نرم افزار Unreal Engine 5 1
ساخت یک بازی اتومبیلرانی در نرم افزار Unreal Engine 5 2
ساخت یک بازی اتومبیلرانی در نرم افزار Unreal Engine 5 3
ساخت یک بازی اتومبیلرانی در نرم افزار Unreal Engine 5 4
ساخت یک بازی اتومبیلرانی در نرم افزار Unreal Engine 5 5
ساخت یک بازی اتومبیلرانی در نرم افزار Unreal Engine 5 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید