در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
شخصیت های واقع بینانه را با استفاده از مخلوط کن مجسمه کنید.
عنوان اصلی : Realistic Character Making in Blender
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
فصل 2 - مسدود کردن سر:
کار با منابع
چند جلد وارد کنید
اضافه کردن وضوح بیشتر
بهبود دهان بینی
صیقل دادن اشکال
مجسمه سازی گوش
رفع سوکت های چشم
ترفندهای کوچک
فصل 3 - پایان دادن به مجسمه:
اولین بلوک مو
اضافه کردن هواپیماها مژه
مسدود کردن موهای کوتاه تر
رفع شباهت نیم تنه
پایان دادن به مجسمه
فصل 4 - ساخت توپولوژی:
شروع رتوپولوژی
یافتن حلقه های توپولوژی
ادامه جریان
با آرامش
حل حلقه ها
بستن شکاف ها
کار روی بینی
پایان دادن به مناطق اصلی
شروع رتوپولوژی گوش
پایان توپولوژی گوش
رتوپولوژی گردن
اتصال گوش
به پایان رساندن رتوپولوژی کلی
رفع مناطق مهم
فصل 5 - ایجاد مژه و ابرو:
ایجاد سایه های اسکلرا
سایه زنی آیریس
تمیز کردن مش
آزمایش سیستم ذرات
ایجاد مژه
آزمایش گردش کار دیگری
مژه های نهایی
شروع ابرو
پایان دادن به ابرو
بهبود ظاهر
فصل 6 - کار روی سیستم مو:
تنظیم چراغ ها
پیدا کردن مدل مو
اضافه کردن حجم مو
شروع با چرخه ارائه
ایجاد سایه ها سایه
کار روی طراحی مو
ادامه طراحی
فصل 7 - تنظیم سایه و ارائه:
بازپرداخت و تست بافت
اضافه کردن نقشه های سایه
پایان گردش کار
رفع ناحیه مو و ابرو
بهبود مو
نتیجه گیری:
حل منحنی ها
ترفندهای نهایی
ارائه و ملاحظات
سخنرانی جایزه
Realistic Character Making in Blender
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Blender Anatomy Course : Learn Male Human Anatomy
ایجاد شخصیت های سه بعدی با Blender
Hard Surface Modelling in Maya
Mechanical Creature Making for Production
از ZBrush به چاپ سه بعدی : زنده کردن مدل های سه بعدی تان
Zbrush to 3d Printing: Bring your 3d Models to Life
Complete Guide to Maya 2024
راهنمای کامل مایا 2023
Advance Zbrush Character Creation
دوره مدل سازی موجودات با امکانات Hard Surface نرم افزار ZBrush