در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید چگونه برای ساخت مکانیک اصلی VR از ابتدا در موتور Unreal Engine 4 با استفاده از طرح های Oculus Quest 2
عنوان اصلی : Unreal Engine VR Development Fundamentals
سرفصل های دوره :
نصب موتور Unreal و راه اندازی VR Template:
ایجاد پروژه قالب VR و مرور ویرایشگر موتور
پیکربندی و اجرای پروژه قالب VR برای Oculus Quest 2
معرفی به طرح: فرار از قطار بازی:
ایجاد پروژه و واردات دارایی
تنظیم حالت بازی و اصلاح شخصیت اول شخص
باز کردن و بستن درب بخش 1: بازیگران طرح
باز کردن و بستن درب قسمت 2: جدول زمانی و همپوشانی
ایجاد طرح کلید مخفی
BluePrint مورد قفل شده و ویجت ویجت
تعامل با رمز عبور UI
فرار از قطار
اصول توسعه VR:
ایجاد نقشه پروژه و VR
پیکربندی پروژه برای VR
ساختمان برای Oculus Quest 2 و PC VR (از طریق پیوند Oculus)
ساختمان VR Part 1: اضافه کردن دوربین VR و کنترل حرکت
ساختمان VR Part 2: اضافه کردن دستان VR
Building VR Part 3: Animating VR Hands
Grabbing در VR قسمت 1: پیدا کردن نزدیکترین شی به چنگ زدن
Grabbing در VR قسمت 2: رابط های طرح
Grabbing در VR قسمت 3
جنبش در VR قسمت 1: جنبش جوی استیک
حرکت در VR قسمت 2: مکانیزم نوبت ضربه محکم و ناگهانی
جنبش در VR قسمت 3: teleportation
UI تعاملات در VR قسمت 1: ویدجت
UI تعاملات در VR قسمت 2: تجسم پرتو تعامل UI با استفاده از اسپلین
Unreal Engine VR Development Fundamentals
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.