در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید که پشت مواد سرد به دنبال در داخل موتور غیر واقعی است، درک عمیق ریاضیات خود را
عنوان اصلی : Real life complex materials for UE
سرفصل های دوره :
مقدمه:
فایل های پروژه
ایجاد مواد خاک:
درک نقشه های جابجایی
نشانه گذاری موقعیت جهانی برای ایجاد گودال
موقعیت جهانی نمونه برداری به عنوان UV
کنترل تسلیحاتی به صورت دستی
انیمیشن ماهی با مواد:
بدن تغییر شکل با امواج سینوسی
ماسک حرکت و نهایی کردن ماهی
Toon Shader:
ایجاد یک شیدر پس زمینه با ریاضی
درک رندر تعویق
ایجاد یک مدل نور لامبرت
اضافه کردن صلیب در قسمت های سایه
ایجاد نور محیطی
ایجاد چراغ های RIM 01
ایجاد چراغ های RIM 02
ایجاد چراغ های RIM 03
TOON Specular
Shader نهایی
اثر طراحی:
عمق کارشناسی
هسته ای در پردازش تصویر چیست؟
نقشه های نقاشی
طراحی خطوط
طراحی سایه ها
نهایی شدن فرایند پست
PP PP به مش
Blur شعاعی:
راه اندازی اصلی
درک کد سایه HLSL در UE
درک تاری
ایجاد یک جعبه PSUDO BLUR افقی
ایجاد جعبه PSUDO BLUR عمودی
ایجاد Blur شعاعی
اثر نهایی شعاعی
Real life complex materials for UE
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.