در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با استفاده از Zbrush ، Maya و Photoshop/Quixel ، یک درخت باد شده از ابتدا از ابتدا ایجاد می شود. تکنیک های نمایشی برای استفاده از جلوه های رنگ در مایا برای ایجاد مش های پایه. مجسمه سازی و ایجاد کارت های درختی و بافت های پوستی در Zbrush. نتیجه گیری با نشان دادن گردش کار انتقال مجسمه های Zbrush به یک مش دوستانه موتور بازی Res برای ارائه در Marmoset.
عنوان اصلی : Foliage Tree Creation in Maya and Zbrush Tutorial and Assets
سرفصل های دوره :
01 Treetut Video 01
02 Treetut Video 02
Foliage Tree Creation in Maya and Zbrush Tutorial and Assets
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدل و انیمیشن سازی بسیار با کیفیت ابرها بوسیله Unreal Engine 4
آموزش مدل سازی Hard Surface با نرم افزارهای Maya, ZBrush, Photoshop
مدل سازی و رنگ آمیزی و اعمال بافت به یک مدل سه بعدی برای بازی ها با ZBrush
آموزش حرفه ای شدن در کار با موتور بازی سازی UE4
آموزش مدل سازی غذاهای ارگانیک ( یک بشقاب سوشی ) بوسیله ZBrush, Marmoset Toolbag
آموزش مدل سازی یک معبد کوهستانی بوسیله Unreal Engine
آموزش ساخت فضای یک بازی بوسیله UE4