در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با استفاده از Zbrush ، Maya و Photoshop/Quixel ، یک درخت باد شده از ابتدا از ابتدا ایجاد می شود. تکنیک های نمایشی برای استفاده از جلوه های رنگ در مایا برای ایجاد مش های پایه. مجسمه سازی و ایجاد کارت های درختی و بافت های پوستی در Zbrush. نتیجه گیری با نشان دادن گردش کار انتقال مجسمه های Zbrush به یک مش دوستانه موتور بازی Res برای ارائه در Marmoset.
عنوان اصلی : Foliage Tree Creation in Maya and Zbrush Tutorial and Assets
سرفصل های دوره :
01 Treetut Video 01
02 Treetut Video 02
Foliage Tree Creation in Maya and Zbrush Tutorial and Assets
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مدل سازی و رنگ آمیزی و اعمال بافت به یک مدل سه بعدی برای بازی ها با ZBrush
آموزش مدل سازی Hard Surface با نرم افزارهای Maya, ZBrush, Photoshop
آموزش مدل سازی یک معبد کوهستانی بوسیله Unreal Engine
آموزش مدل سازی غذاهای ارگانیک ( یک بشقاب سوشی ) بوسیله ZBrush, Marmoset Toolbag
آموزش مدل و انیمیشن سازی بسیار با کیفیت ابرها بوسیله Unreal Engine 4
آموزش حرفه ای شدن در کار با موتور بازی سازی UE4
آموزش ساخت فضای یک بازی بوسیله UE4