در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
تسلط بر هنر ایجاد دارایی واقع بینانه برای فیلم ها / جلوه های بصری با استفاده از مایا ، zbrush و نقاش مواد
عنوان اصلی : Create a Prop for VFX Pipeline with Maya, ZBrush, Substance
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
مدل سازی:
مدل سازی جزئیات فرکانس بالا
آماده سازی UV:
آماده سازی دارایی UV (قسمت 1)
آماده سازی دارایی UV (قسمت 2)
آماده سازی دارایی UV (قسمت 3)
پخت و بافت:
نقشه های پخت و پز
بافت (قسمت 1)
بافت (قسمت 2)
صادرات بافت
بافت کار با LOD ها
Outro (وداع)
Create a Prop for VFX Pipeline with Maya, ZBrush, Substance
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مدل سازی دارایی های بازی و Texturing آن ها
Hard Surface Fantasy Female Character Sculpting in Zbrush
مدل سازی و حجاری مدل های زن فانتزی در ZBrush
مجسمه سازی یک شخصیت کاریکاتور برای چاپ سه بعدی در Zbrush
ساخت یک بازی خنجر بسیار عالی در Blender
ساخت یک کت بسیار شیک بوسیله Marvelous Designer and ZBrush
Anatomy and Character Creation in Blender