وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

ساخت انفجارهای بزرگ بوسیله سیستم Pyro III نرم افزار Houdini

سرفصل های دوره

گرفتن Pyro به سطح بعدی یک کار دشوار است که نیاز به درک عمیق از ابزارهای Houdini، پیشرفت های هنری و تصمیمات عمدی است که در مدیریت زمان کمک می کند. این دوره انباشت 6 ماه از روش های تحقیق و ویژگی هایی است که شما هیچ جای دیگری را پیدا نخواهید کرد. هدف از این دوره مبتنی بر پروژه، بررسی مرجع دنیای واقعی، مطالعه رفتار آن است و تکرار آنچه که ما از طریق طیف گسترده ای از تکنیک ها می بینیم. در نهایت، شما ابزارها و روش هایی را که فقط در مورد هر نوع درجه حرفه ای Pyro باز می شود، خواهید داشت.
این دوره با هر دو Karma و RedShift ارائه می شود. Solvers اسپری و Axiom Pyro عمدتا در طول دوره استفاده می شود. شما به Assiom یا Redshift نیاز ندارید.

عنوان اصلی : Pyro III - Large Explosions

سرفصل های دوره :

01 معرفی، مرجع، شبیه سازی موشکی، مزایا و معایب:
001 معرفی
002 بررسی مرجع
003 بررسی مرجع PT 2
004 طرح پروژه و کار آمادگی
005 005 صحنه آمادگی کار
006 شبیه سازی موشکی PT 1
007 شبیه سازی موشکی PT 2
008 شروع حل فریم
009 Solver Pros & Cons PT 1
010 Solver Pros & Cons PT 2
02 شبیه سازی تراکم زمین:
001 sourcing زمین
002 ذرات تراکم
Rasterization منبع تراکم 003
میزان ذرات منبع چگالی 004
منبع تراکم 005 حل شده است
006 جمع آوری حجم حجم پالایش منبع
03 احتراق:
001 بررسی احتراق مرجع
002 منبع احتراق ساختمان
003 منبع احتراق rasterizing
004 004 شبیه سازی احتراق
005 سرعت احتراق 005
محدودیت سرعت 006
007 Prepping Solver Sparse
008 بهبود تاثیر
009 تولید سرعت چرخش
010 CFL Condition & Assupps
011 هک کردن Solver Pyro
012 شکستن اشکال اولیه
04 vorticles & prosololvers:
001 استراتژی های ویروسی 001
002 استراتژی های گرداب داخلی داخلی
003 تنظیمات درونی داخلی داخلی
004 004 استراتژی های بیرونی بیرونی
vorticle 005 005
006 Microsollers Wind Custom
007 استفاده از اختلال
05 spikey pyro:
001 spikes-n-shrooms
002 مسیر مسیر
003 ذرات spikes 'n ذرات
004 004 spikey انیمیشن انیمیشن من
005 005 spikey انیمیشن قسمت دوم
06 Shockwaves & Debris:
001 shockwaves قسمت اول
002 shockwaves قسمت دوم
003 003 arbris قسمت اول
004 Debris قسمت دوم
005 سقوط سقوط
07 زمینه های استراحت و ترفندهای رندر:
001 مقایسه موتورهای رندر
002 Rendering Hacks Part I
003 درک زمینه های استراحت قسمت اول
004 درک زمینه های استراحت قسمت دوم
005 نحوه ایجاد زمینه های استراحت در DOPS
006 بهینه سازی زمینه های ذخیره شده
007 استفاده از سر و صدای بقیه
008 پراکندگی و تیز کردن
08 رندر با RedShift & Karma:
001 سایه دار با قرمز
002 شروع به کار با karma
003 ادغام Aces
004 سایه دار با بخش کارما
005 سایه دار با Karma Part II
006 بهبود سایه احتراق
007 نورپردازی برای Pyro Part I
008 روشنایی برای Pyro Part II
009 نورپردازی برای Pyro Part III
010 سایه برای XPU
011 مشکلات XPU و تنظیمات Karma
012 بهینه سازی کارما
09 compositing:
001 001 انفجار ترکیب قسمت اول
002 002 ترکیب انفجارها قسمت دوم
10 آدرس یادداشت ها و پیشرفت ها:
001 تجزیه و تحلیل مرجع و بهبود نهایی
002 آدرس گره ها و سازمان
003 عیب یابی باقی مانده
004 باقی مانده، تاری حرکت، و رنگ منبع
005 فیلدهای رنگ سایه دار با کارما
006 لرزش دوربین و حرکت دوربین حرکتی
007 رندر سایه های زمین
008 آدرس انفجار چندگانه
009 نهایی رندر و پایان دادن به افکار

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD23905
حجم: 6560 مگابایت
مدت زمان: 783 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1401
ساخت انفجارهای بزرگ بوسیله سیستم Pyro III نرم افزار Houdini
ساخت انفجارهای بزرگ بوسیله سیستم Pyro III نرم افزار Houdini 1
ساخت انفجارهای بزرگ بوسیله سیستم Pyro III نرم افزار Houdini 2
ساخت انفجارهای بزرگ بوسیله سیستم Pyro III نرم افزار Houdini 3
ساخت انفجارهای بزرگ بوسیله سیستم Pyro III نرم افزار Houdini 4
ساخت انفجارهای بزرگ بوسیله سیستم Pyro III نرم افزار Houdini 5
ساخت انفجارهای بزرگ بوسیله سیستم Pyro III نرم افزار Houdini 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید