در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
از موتور فیزیک Blender برای ایجاد حرکت دقیق تر برای انیمیشن های وسیله نقلیه خود استفاده کنید
عنوان اصلی : Rigging Vehicles with Rigid Body Physics in Blender 3.0
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
بررسی اجمالی دوره
نکات اساسی:
آغازگر 2 مدل
3-مخلوط کن
4-troubleshooting
اصول بدنه سفت و سخت:
تنظیم 1-basic
2-فعال و منفعل
خصوصیات بدن 3- سفت
محدودیت های سخت بدن:
1 ویژگی محدودیت PT1
ویژگی های 2-Constraint Pt2
دنیای بدن سفت و سخت:
خصوصیات 1 صحنه
2 رزیدنت شبیه سازی
3-CG و اینرسی
گوهر Duryea:
2-گزارش مدل
محدودیت های 4-First
فرمان 6-adding
7-کنترل کننده
رانندگان 8 حرکتی
درایور موتور 9-استایل
11-والدین قطعات مدل شده
12 چرخش فرمان
14 بار و تنظیم
کنترلر 16 بازی (ویندوزهای آزمایشی)
تعویض خالی ها:
قطعات 2 پایه PT1
قطعات 2 پایه pt2
قطعات 2 پایه PT3
رانندگان 3-adding pt1
رانندگان 3-adding pt2
رانندگان 3-Adding Pt3
4-Assemblies pt1
4-Assemblies pt2
4-Assemblies PT3
5-Assembly Armatures Pt1
5-Assembly Armatures Pt2
طراحی تعلیق:
اندازه گیری های 2-basic
اندازه گیری های 3-استاتیک
تغییرات 4 پویا
jalopy:
1- معرفی
مدل 2-Importing
3-GENERIC DOUBLE WISHBONE
4-merge و با مدل تراز کنید
5- والدین
6 آینه کاری
محور جامد 7 ژنرال
8-merge ، والدین ، آینه
9-ساخت آن را درایو کنید
چرخ 11-STEARING
12-انیمیشن بهار
13-انیمیشن یک چشمه برگ
نتیجه گیری 14-Jalopy
تنظیم تولید:
مقدمه
نوار 2 عیار
3 تایر انحراف قسمت 1
3 تایر انحراف قسمت 2
قسمت 4 نهایی قسمت 1
قسمت 2 قسمت دوم قسمت 2
5 تعلیق قسمت 1
5 تعلیق قسمت 2
6-برنامه ریزی به Jalopy
پروژه های سریع:
مقدمه
پل قرعه کشی
Macpherson Strut
پرتو پیچ
برگ نیسان
کامیون بکسل
کامیون رانش
کامیون بکسل
تسلا
نتیجه گیری:
تبریک می گویم!
جایزه
Rigging Vehicles with Rigid Body Physics in Blender 3.0
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.