در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید که مدل های سه بعدی خود را در موتور رندر مورد علاقه خود ارائه و روشن کنید!
عنوان اصلی : Rendering in Maya / Unreal / Marmoset / Sketchfab
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
ارائه با آرنولد:
002 تنظیمات روشنایی
003 مواد فریم
004 مواد نهایی
005 با آرنولد ارائه می شود
006 عادی وارونه
007 ارائه AOV
008 Photoshop Rendering AOV
009 لایه های فتوشاپ
010 تنظیم تورنت
011 ویدیوی تورنت
ارائه با غیر واقعی:
012 واردات غیر واقعی
013 مواد غیر واقعی
014 نقشه های بسته بندی شده توضیح داده شده است
015 عیب یابی غیرقانونی و غیرواقعی
ارائه با marmoset:
017 صادرات به مارموز
018 مواد Marmoset
019 تنظیمات و نورپردازی
020 ایجاد بیننده marmoset
ارائه با SketchFab:
022 صادر کردن به صورت خودکار به Sketchfab
023 تنظیم محیط
024 وارد کننده مواد
025 فیلترهای پردازش پست
026 حاشیه نویسی و انیمیشن
027 واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
028 روشنایی سفارشی
029 قاب بندی تصویر و بارگذاری در artstation
Rendering in Maya / Unreal / Marmoset / Sketchfab
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.