در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Houdini را به روش آسان بیاموزید - یک کتابچه راهنمای عملی برای یادگیری اصول اولیه نرم افزار
عنوان اصلی : Houdini FX step to step - Visual Effects made easy
سرفصل های دوره :
اصول Houdini:
نحوه اضافه کردن و مدیریت دوربین
چراغ های هودینی
ابزارهای مدل سازی ضروری - قسمت 1
ابزارهای مدل سازی ضروری - قسمت 2
ارائه
مواد و بافت:
مواد - مقدمه
مفهوم نقشه برداری UV
بافت قسمت 1
بافت قسمت 2
بافت قسمت 3 - چگونه می توان نقشه UV را به صورت دستی ایجاد کرد
نحوه بازتولید تمرینات:
فیلمبرداری
نحوه وارد کردن فیلم در Houdini
اجسام سفت و سخت:
معرفی بدنهای سفت
تخریب شیء ساده
تخریب دیوار
تمرین 1: توپ پرتاب شده با انگشت
اقیانوس ها:
اقیانوس ها - قسمت 1
اقیانوس ها - قسمت 2
دود:
دود - قسمت 1
دود - قسمت 2
آتش:
آتش - قسمت 1
آتش - قسمت 2
زمین ها:
زمین - قسمت 1
زمین - قسمت 2
زمین - قسمت 3
سیستم ذرات:
نحوه ایجاد ذرات
حرکت و مسیر ذرات
نحوه اضافه کردن نیروها به ذرات: نیروی محور
نمونه ها و پرونده ها "ذرات نیروی محور"
ذرات در طول یک مسیر منحنی
تعامل بین ذرات
تعامل ذرات با اشیاء دیگر
بخش پیشرفته: سیستم ذرات - نحوه ساخت شبیه سازی از ابتدا:
آنچه را یاد خواهید گرفت
ذرات منتشر شده
گره "نقطه"
بیایید یک سرعت را به نقاط اضافه کنیم!
نحوه تنظیم یک سرعت تصادفی برای ذرات
خاصیت "توده"
ذرات تندرست روی foor!
چگونه ذرات را که به زمین برخورد کرده اند تقسیم کنیم
قطره ها ، دوربین و نور را ایجاد کنید
ارائه نهایی: تار حرکت را اضافه کنید
مو و خز:
توپ خز - قسمت 1
توپ خز - قسمت 2
مایعات:
شبیه سازی اصلی مایعات: مخزن تلنگر ، قسمت 1
شبیه سازی اصلی مایعات: مخزن تلنگر ، قسمت 2
شبیه سازی اصلی مایعات: مایعات ذرات
ورزش: مایع از یک لیوان ، آهنگسازی نهایی
ورزش: مایع از یک لیوان
دانه:
نحوه شبیه سازی یک ساعت شنی - قسمت 1
Hourglass - قسمت 2
Hourglass - قسمت 3: شبیه سازی ماسه
تکنیک های مدل سازی:
مقدمه
نحوه اضافه کردن بافت و قطره به یک قوطی - قسمت 1
نحوه اضافه کردن بافت و قطره به یک قوطی - قسمت 2
نکات ، جلوه های سریع ، مجموعه پروژه های ساده:
مقدمه
امتیاز از بافت - معرفی
امتیاز از بافت
راهنمای مرجع و الگوهای: و نحوه استفاده از آنها:
بخش های راهنمای مرجع
مقدمه
الگوهای FX حرکت و راهنمای مرجع:
حرکت FX در Houdini چیست
اصول انیمیشن محور کانال
اصول اولیه FX: چرخش کانال محور
لرزش دوربین
اصول اولیه FX: لرزش دوربین
الگوهای رویه ای:
مقدمه
بسیاری از موارد یک شیء مشابه: مقدمه
بسیاری از موارد یک شیء مشابه: مرجع و الگوی
بازپرداخت جهانی و گردش کار:
این بخش برای چیست
گردش کار رویه ای
تنظیمات اساسی
ویژگی ها
صفحه گسترده هندسه
گروه ها
انواع داده ها
پرونده ها و پروژه ها
دوربین و چراغ
مواد
ارائه نهایی
Houdini FX step to step - Visual Effects made easy
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.