وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

راهنمای طراحی آبجکت ها در برنامه نویسی OOP

سرفصل های دوره

راهنمای طراحی شیء طراحی ده ها تن از تکنیک های حرفه ای برای نوشتن کد OO را ارائه می دهد. در آن، توسعه دهنده جانباز Matthias Noback قوانین طراحی را برای ساخت اشیاء، تعریف روش ها، تغییر و نمایش وضعیت، و خیلی بیشتر فراهم می کند. تمام نمونه ها از pseudocode فورا آشنا استفاده می کنند، بنابراین شما می توانید در زبان مورد نظر خود را دنبال کنید. شما در مورد مواردی که شما در مورد سناریوهای مهم و چالش های طراحی شیء کشف می کنید، به صورت مورد بررسی می کنید و سپس از طریق یک برنامه وب ساده که نشان می دهد چگونه انواع مختلف اشیا می توانند به طور موثر کار کنند.

عنوان اصلی : Manning - Object Design Style Guide

سرفصل های دوره :

00001 فصل 1. برنامه نویسی با اشیاء - آغازگر
00002 فصل 1. وابستگی
00003 فصل 1. تست واحد
00004 فصل 2. ایجاد خدمات
00005 فصل 2. تزریق آنچه شما نیازی به جایی که شما می توانید آن را دریافت کنید
00006 فصل 2. تمام وابستگی ها را صریح کنید
00007 فصل 2. Don T اجازه می دهد رفتار یک سرویس تغییر پس از آن است
00008 فصل 2. هنگامی که یک استدلال نامعتبر است، یک استثناء را پرتاب کنید
00009 فصل 3. ایجاد اشیاء دیگر
00010 فصل 3. تست برای استثناء استدلال های نامعتبر خاص با تجزیه و تحلیل پیام استثنا
00011 فصل 3. وابستگی تزریق DON T به صورت اختیاری آنها را به عنوان استدلال روش منتقل می کند
00012 فصل 3. سازندگان تست DON T
00013 فصل 4. دستکاری اشیاء
00014 فصل 4. ترجیح دادن اشیاء غیر قابل تغییر
00015 فصل 4. بر روی یک روش اصلاح ناپذیر شیء باید نام های اعلامیه ای داشته باشید
00016 فصل 4. یک روش اصلاح کننده باید تأیید کند که تغییر وضعیت درخواست شده معتبر است
00017 فصل 4. Don T پیاده سازی رابط های روان در اشیاء قابل تغییر
00018 فصل 5. استفاده از اشیاء
00019 فصل 5. ارزش بازگشت
00020 فصل 6. بازیابی اطلاعات
00021 فصل 6. اجتناب از روش های پرس و جو که دولت داخلی را افشا می کنند
00022 فصل 6. یک انتزاع را برای پرس و جو هایی که مرزهای سیستم متقابل را تعریف می کنند تعریف کنید
00023 فصل 6. استفاده از Stubs برای آزمون دو برابر با روش پرس و جو
00024 فصل 7. انجام وظایف
00025 فصل 7. هنگامی که چیزی اشتباه می رود، یک استثنا را پرتاب می کند
00026 فصل 8. تقسیم مسئولیت
00027 فصل 8. مدل های خواندن را به طور مستقیم از منبع داده خود ایجاد کنید
00028 فصل 9. تغییر رفتار خدمات
00029 فصل 9. استفاده از اشیاء اعلان یا شنوندگان رویداد برای رفتار اضافی
00030 فصل 9. کلاس های علامت گذاری به عنوان نهایی به طور پیش فرض
00031 فصل 10. راهنمای فیلد به اشیاء
00032 فصل 10. نوشتن مخازن مدل
00033 فصل 10. مدل را بخوانید و مخازن مدل را بخوانید
00034 فصل 11. Epilogue

نمایش سرفصل های انگلیسی

Manning - Object Design Style Guide

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 23011
حجم: 1729 مگابایت
مدت زمان: 306 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1400
راهنمای طراحی آبجکت ها در برنامه نویسی OOP
راهنمای طراحی آبجکت ها در برنامه نویسی OOP 1
راهنمای طراحی آبجکت ها در برنامه نویسی OOP 2
راهنمای طراحی آبجکت ها در برنامه نویسی OOP 3
راهنمای طراحی آبجکت ها در برنامه نویسی OOP 4
راهنمای طراحی آبجکت ها در برنامه نویسی OOP 5
راهنمای طراحی آبجکت ها در برنامه نویسی OOP 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید