در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مشاهده حرفه ای LinkedIn Newsletterall Gemma در حال تلاش برای بهتر شدن در آنچه انجام می دهند. مهم نیست که کجا کار می کنید، یا چه نقش شما، تنها راه بهبود، با بازخورد است. بازخورد و دریافت بازخورد یک مهارت است که مربوط به هر عضو سازمان است.
عنوان اصلی : Giving and Receiving Feedback
سرفصل های دوره :
تماشای این دوره برای یادگیری نحوه ارائه و دریافت بازخورد با کیفیت بالا. این که آیا با همسالان، مدیران، همکاران، اعضای تیم، دوستان یا خانواده، همان اصول در سراسر هیئت مدیره است. مربی Gemma Leigh Roberts نشان می دهد که چگونه بازخورد موثر، درخواست بازخورد را بپرسید و از پاسخ هایی که به عنوان یک ابزار برای بهبود عملکرد شخصی دریافت می کنید استفاده کنید. این نکات به شما کمک می کند تا شما را به یک چرخه توسعه مداوم هدایت کنید و یک ذهنیت رشد که می تواند به حرکت حرفه ای و روابط شما کمک کند.
مقدمه:
هنر و علم بازخورد
1. تجربه بازخورد:
تله بالقوه
نقاط کور خود را با بازخورد معرفی کنید
روانشناسی چشم انداز
2. دریافت بازخورد به خوبی:
ایجاد ذهنیت رشد با بازخورد
از بازخورد برای نوشتن داستان خود استفاده کنید
Grace Game
3. ارائه بازخورد به طور موثر:
پنج مرحله بازخورد
شکستن تعصب هنگام ارائه بازخورد
فرایند را فراموش کرده اید
نتیجه گیری:
ارزیابی سبک بازخورد خود را
منعکس کننده سبک بازخورد شما
Giving and Receiving Feedback
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Wellbeing as a Habit: Tips and Best Practices
Growth Mindset Tips
Goal Setting for Business Impact as a Manager
توسعه تصویر حرفه ای خود در یک کار جدید
آموزش تعیین اهداف برای کسب و کارها
ایجاد خبرنامه برای LLinkedIn
نکات ریز برای چابکی ذهنی و انعطاف پذیری
آموزش مربیگری نیروهای تان به عنوان یک مدیر
افزایش انعطاف پذیری
Giving and Receiving Feedback