در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
تبدیل شدن به یک مدیر می تواند ارعاب باشد. با اطلاعات زیادی از آنجا وجود دارد، سخت است بدانید کجا شروع کنید. در این دوره، کارشناس رهبری دیو LaBowitz به شما نشان می دهد برخی از درس های ضروری شما باید یاد بگیرند که یک مدیر موثر باشد. دیو پوشش می دهد چگونه به درک مسئولیت های شما و نحوه انتقال از یک مدیر به یک رهبر. او توضیح می دهد که چگونه ارتباطات شما را بهبود بخشد، تبدیل به یک شنونده بهتر شود و به کارکنان خود به صورت احساسی ارتباط برقرار کند. دیو به اشتراک می گذارد و از مدیریت خارج می شود، سپس به نحوه حذف RoadBlocks می پردازد و شاخص های عملکرد کلیدی خود را می داند. در نهایت، او راهنمایی های مفیدی در مورد اشتباهاتی را فراهم می کند که باید به عنوان یک رهبر اجتناب کنید.
این دوره توسط Madecraft ایجاد شد. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
عنوان اصلی : Essential Lessons for First-Time Managers
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تبریک به عنوان یک مدیر
پاداش رهبری
1. درک مسئولیت های شما:
مدیریت در مقابل رهبری
یک مثال باشید
انتظارات و چک کردن
آن را امن کنید
ایجاد مسیرهای شغلی
2. بهبود ارتباطات:
گوش دادن بدون وقفه
محتوای، احساسات و قصد
استفاده از ارتباطات دو طرفه
3. مدیریت: تعداد موارد:
موفقیت را تعریف کنید
حذف جاده ها
KPI های خود را بدانید
4. مردم چیزها: رهبری:
با اعتبار ارتباط برقرار کنید
ایجاد تیم و فرهنگ
توضیح دهید که چرا
اعتبار، شفافیت و آسیب پذیری
5. اشتباهات برای جلوگیری از:
افراد اشتباه در صندلی اشتباه
نادیده گرفتن تنوع و پذیرش
به جای مالکیت سرزنش کنید
نتیجه گیری:
خودتان را در کفش خود قرار دهید
Essential Lessons for First-Time Managers
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
کورس یادگیری تحلیل کسب و کار
مقایسه ای بین کدنویسی به زبان JavaScript و Python
آموزش کدنویسی پروژه های یادگیری ماشینی بوسیله Scikit-Learn
نحوه ایجاد اعتبار برای خودتان به عنوان یک رهبر
ایجاد کردن عادات برنده شدن در خودتان
آموزش توابع زبان پایتون ویژه Data Science
درس های کسب و کار از یک قهرمان شطرنج
آموزش ارتباط بر سر عدم توافق ها
آموزش محقق کردن پتانسیل های تان
آموزش راهبری ( مدیریت ) پیچیدگی در شرکت / سازمان تان