وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

حرکات هشت ضلعی در Unreal Engine و نحوه ساخت LOD

سرفصل های دوره

برای تولید LOD و ایجاد LOD های عالی ، دارایی ها را در UE4 بهینه کنید! FPS موتور غیر واقعی را با Impostors LOD
افزایش دهید

عنوان اصلی : Unreal Engine Octahedral Impostors and How to make LODs

سرفصل های دوره :

Intortução:
پیش نمایش: نشان دادن همه ایمان های ایجاد شده در این دوره.
پیش نمایش: نشان دادن LOD های ایجاد شده در دوره.
با تشکر فراوان از رایان بروکس برای ایجاد Imposterbaker
دارایی های مورد استفاده در دوره
چگونه ایجاد کننده یا بیلبورد ، یا تحمیل کننده هشت ضلعی ایجاد می کند.
نحوه ساخت Octahedron Imposters:
نصب imposterbaker ما
دستور کنسول: "showflag.lod 0" برای مجبور کردن LOD0 همیشه نمایش داده می شود
نمایشی بادبادک: بررسی اولین دارایی ما
نمایشی بادبادک: نقشه ایمن با روشنایی خنثی
نمایشی بادبادک: عملکرد مواد ImposterCapturesWitch را به مواد اضافه کنید
نمایشی بادبادک: ارائه اولین ضربه گیر ما
نمایشی بادبادک: بررسی تجسم بافر
نمایشی بادبادک: تنظیمات مهم برای ImposterBaker
Koola: با استفاده از پارامترهای Imposterbaker
Koola: انواع و مواد تحریک کننده
نمایشی بادبادک: پخت و پز به دارایی های دیگران از Kitedemo
نمایشی بادبادک: مش صخره
نمایشی بادبادک: صخره ها
صخره های مدولار: نقشه دارایی های صخره های مدولار
صخره های مدولار: پخت و پز بیشتر
صخره های مدولار: نوک پخت در سطح نهایی برای دیدن اینکه آیا ارزش ایجاد دارد ...
Brushify Urban: درک دارایی ها و برخی از مش ها
Brushify Urban: MF را برای قلم موهای اصلی اضافه کنید
Brushify Urban: آزمایش برخی از تنظیمات در Imposterbaker و مواد
Brushify Urban: آزمایش دارایی های بیشتر از Brushify
Brushify Urban: آزمایشات بیشتر
مایکل جرارد CS01: دارایی های دوره
مایکل جرارد CS01: MF را به مواد اصلی اضافه کنید
مایکل جرارد CS01: پخت اولین تحریک کننده درخت ما
مایکل جرارد CS01: پخت بیشتر ایماننده ها
مایکل جرارد CS01: پخت و پز بیشتر اکتاهدرون
مایکل جرارد CS02: دارایی های دوره جدید
مایکل جرارد CS02: دارایی در صحنه و اضافه کردن MF به مواد اصلی
مایکل جرارد CS02: پخت دارایی های بیشتر
نحوه ساخت LOD:
دستورات یخ زدن
حذف LOD قبلی
ایجاد یک LOD جدید
تنظیم انتقال LOD با Screensize برای یک انتقال یکپارچه
مقایسه LOD: "قدیمی در مقابل جدید" و یک دستور کنسول جدید برای مجبور کردن انتقال LOD
تنظیمات LOD را برای کاهش زمان کپی کنید
LOD های خودکار: LOD ها را با یک کلیک ایجاد کنید
Koola: ایجاد LOD از ابتدا
ایجاد Imposters نهایی:
Koola: چگونه پخت و پز را از آخرین LOD ما تحمیل می کند
Koola: همیشه از مواد افست ساده برای ایجاد ایمان های ما استفاده کنید.
مایکل جرارد CS02: همان روش برای پخت و پز ناشایست ها از آخرین شماره LOD ما
مایکل جرارد CS02: آزمایش ایمن ما با LOD
مایکل جرارد CS02: ایجاد نقشه برای آزمایش ایمن کننده نهایی ما
زیرسطحی جعلی
Michael Gerard CS01: آزمایش مش تحمیل نهایی ما
مایکل جرارد CS01: برخی از تنظیمات در روشنایی.
صخره های مدولار: آزمایش ایمن سازی صخره

نمایش سرفصل های انگلیسی

Unreal Engine Octahedral Impostors and How to make LODs

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD24509
حجم: 6007 مگابایت
مدت زمان: 360 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1401
حرکات هشت ضلعی در Unreal Engine و نحوه ساخت LOD
حرکات هشت ضلعی در Unreal Engine و نحوه ساخت LOD 1
حرکات هشت ضلعی در Unreal Engine و نحوه ساخت LOD 2
حرکات هشت ضلعی در Unreal Engine و نحوه ساخت LOD 3
حرکات هشت ضلعی در Unreal Engine و نحوه ساخت LOD 4
حرکات هشت ضلعی در Unreal Engine و نحوه ساخت LOD 5
حرکات هشت ضلعی در Unreal Engine و نحوه ساخت LOD 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید