در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
برای تولید LOD و ایجاد LOD های عالی ، دارایی ها را در UE4 بهینه کنید! FPS موتور غیر واقعی را با Impostors LOD
افزایش دهید
عنوان اصلی : Unreal Engine Octahedral Impostors and How to make LODs
سرفصل های دوره :
Intortução:
پیش نمایش: نشان دادن همه ایمان های ایجاد شده در این دوره.
پیش نمایش: نشان دادن LOD های ایجاد شده در دوره.
با تشکر فراوان از رایان بروکس برای ایجاد Imposterbaker
دارایی های مورد استفاده در دوره
چگونه ایجاد کننده یا بیلبورد ، یا تحمیل کننده هشت ضلعی ایجاد می کند.
نحوه ساخت Octahedron Imposters:
نصب imposterbaker ما
دستور کنسول: "showflag.lod 0" برای مجبور کردن LOD0 همیشه نمایش داده می شود
نمایشی بادبادک: بررسی اولین دارایی ما
نمایشی بادبادک: نقشه ایمن با روشنایی خنثی
نمایشی بادبادک: عملکرد مواد ImposterCapturesWitch را به مواد اضافه کنید
نمایشی بادبادک: ارائه اولین ضربه گیر ما
نمایشی بادبادک: بررسی تجسم بافر
نمایشی بادبادک: تنظیمات مهم برای ImposterBaker
Koola: با استفاده از پارامترهای Imposterbaker
Koola: انواع و مواد تحریک کننده
نمایشی بادبادک: پخت و پز به دارایی های دیگران از Kitedemo
نمایشی بادبادک: مش صخره
نمایشی بادبادک: صخره ها
صخره های مدولار: نقشه دارایی های صخره های مدولار
صخره های مدولار: پخت و پز بیشتر
صخره های مدولار: نوک پخت در سطح نهایی برای دیدن اینکه آیا ارزش ایجاد دارد ...
Brushify Urban: درک دارایی ها و برخی از مش ها
Brushify Urban: MF را برای قلم موهای اصلی اضافه کنید
Brushify Urban: آزمایش برخی از تنظیمات در Imposterbaker و مواد
Brushify Urban: آزمایش دارایی های بیشتر از Brushify
Brushify Urban: آزمایشات بیشتر
مایکل جرارد CS01: دارایی های دوره
مایکل جرارد CS01: MF را به مواد اصلی اضافه کنید
مایکل جرارد CS01: پخت اولین تحریک کننده درخت ما
مایکل جرارد CS01: پخت بیشتر ایماننده ها
مایکل جرارد CS01: پخت و پز بیشتر اکتاهدرون
مایکل جرارد CS02: دارایی های دوره جدید
مایکل جرارد CS02: دارایی در صحنه و اضافه کردن MF به مواد اصلی
مایکل جرارد CS02: پخت دارایی های بیشتر
نحوه ساخت LOD:
دستورات یخ زدن
حذف LOD قبلی
ایجاد یک LOD جدید
تنظیم انتقال LOD با Screensize برای یک انتقال یکپارچه
مقایسه LOD: "قدیمی در مقابل جدید" و یک دستور کنسول جدید برای مجبور کردن انتقال LOD
تنظیمات LOD را برای کاهش زمان کپی کنید
LOD های خودکار: LOD ها را با یک کلیک ایجاد کنید
Koola: ایجاد LOD از ابتدا
ایجاد Imposters نهایی:
Koola: چگونه پخت و پز را از آخرین LOD ما تحمیل می کند
Koola: همیشه از مواد افست ساده برای ایجاد ایمان های ما استفاده کنید.
مایکل جرارد CS02: همان روش برای پخت و پز ناشایست ها از آخرین شماره LOD ما
مایکل جرارد CS02: آزمایش ایمن ما با LOD
مایکل جرارد CS02: ایجاد نقشه برای آزمایش ایمن کننده نهایی ما
زیرسطحی جعلی
Michael Gerard CS01: آزمایش مش تحمیل نهایی ما
مایکل جرارد CS01: برخی از تنظیمات در روشنایی.
صخره های مدولار: آزمایش ایمن سازی صخره
Unreal Engine Octahedral Impostors and How to make LODs
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.