در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مشاهده Newsletterin LinkedIn Dorie یک محل کار است که به طور فزاینده ای متصل و سلسله مراتبی کمتر است، توسعه مهارت های متقاعد کردن شما می تواند یکی از ارزشمند ترین سرمایه گذاری هایی باشد که می توانید انجام دهید. بعضی از مردم معتقدند که متقاعد کردن در مورد دستکاری یا راه خود است، اما این در مورد فریب دادن کسی نیست و یا غیرقانونی نیست. در عوض، متقاعد کردن این است که اطمینان حاصل شود که بهترین ایده های شما یک جلسه عادلانه دریافت می کنند. در این دوره، ارتباطات و کارشناس نام تجاری شخصی، Dorie Clark به شما کمک می کند تا مهارت های متقاعد کردن خود را به منظور ایجاد اعتبار در هنگام دیدار با افراد جدید به ارمغان بیاورید، برای افرادی که می دانند شما می گویند "بله" و ارتباط برقرار کنید.
عنوان اصلی : Persuading Others
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مهارت های متقاعد کننده سرمایه گذاری هستند
1. ملاقات کسی جدید:
دریافت افراد جدید به شما
اعتبار خود را ایجاد کنید
غلبه بر اولین تصور بد
2. متقاعد کردن افرادی که قبلا می دانید:
شناسایی کسی که باید متقاعد شوید
دیگران را به ایده های خود بگویید
از استراتژی خارج از خارج استفاده کنید تا متوجه شوید
3. برقراری ارتباط با اقتدار:
فکر می کنم مانند یک سخنران TED برای تبدیل شدن به نفوذ
قرض گرفتن تخصص دیگران بیشتر متقاعد کننده است
Nayaysayers خلع سلاح
نتیجه گیری:
از استراتژی های کلیدی برای متقاعد کردن بیشتر استفاده کنید
Persuading Others
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ایجاد کردن شبکه ای از متخصصان در اطراف خودتان
آموزش تطبیق دادن خودتان با تغییرات شرکت تان
Developing Adaptability as a Manager
Strategic Thinking
How to Make Strategic Thinking a Habit
Interpersonal Communication
آموزش تنظیم اهداف در شرایطی که اولویت ها بسیار مهم هستند
Becoming a More Confident Leader
How to Ask for a Raise or Promotion – And Get It
چطور به خودتان برای انجام مهم ترین کارها انگیزه بدهید