در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در داخل متخصصان فروش، بازار پر سر و صدا، شلوغ و سریع را با تصمیم گیرندگان منحرف و ریسک پذیری مواجه می کنند. در این دوره، نویسنده بهترین فروشندگان و فروش جهانی در داخل فروش Josiane Chriqui Feigon به شما کمک می کند تا اعتماد خود را که نیاز به جذب علاقه از خریدار امروز دارید، بسازید. او به شما کمک می کند تا بدانید که چه ویژگی هایی را که باید موفق باشید، آنچه که مشتری شما از شما انتظار دارد، چه ابزارهایی را که باید از آنها برای ارتقاء روابط مجازی و دیجیتال با چشم انداز خود استفاده کنید، و نحوه ایجاد طرح خود، اهداف خود را تعیین کنید، اهداف خود را تعیین کنید -Call Research هنگامی که شما آماده هستید، او را از طریق تکنیک های خاص فروش، از جمله گرفتن دروازه های گذشته، تکنیک های پرسشنامه ای که منجر به تولید واجد شرایط، غلبه بر اعتراضات و بسته شدن فروش می شود، پیاده می کند.
عنوان اصلی : Inside Sales
سرفصل های دوره :
مقدمه:
فروش داخلی در چشم انداز فروش پیچیده امروز
1. اولین تصورات که میزان پاسخ را بهبود می بخشد:
سه ماده به مقدمه ای کامل
تماس زنده را هدر ندهید: اظهارات باز که زمان را کسب می کنند
2. تاکتیک های ناوبری:
مشتریان امروز مسئول هستند
اجتناب از چشم انداز های بی قدرت
ردیابی شاید
فروش به کمیته خرید B2B
3. ساختمان اعتماد و کشف نیازهای: یک سوال در یک زمان:
منفی و مثبت سوال
سوالات برای ایجاد اعتماد با چشم انداز خود
گوش دادن فعال از طریق پارافرا
4. دست زدن به اعتراض:
مقابله با موج جزر و مدی از اعتراضات
حملات اعتراض
5. یک روز در زندگی یک فروشنده داخلی:
ایجاد زمان غیر قابل مذاکره شما
Reve Up Tool Tool
نتیجه گیری:
اصلاح صنایع دستی خود را برای یک سطح جدید از تعالی فروش
Inside Sales
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.