وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

توسعه بازی با Unity : کدنویسی در C# و هنر Low Poly برای بازی سازی

سرفصل های دوره

برای تهیه 5 مدل سه بعدی شمشیر از مخلوط کن استفاده کنید! با هنر اصلی یک بازی بقا کامل نینجا در Unity® بسازید.

عنوان اصلی : A to Z Unity® Development: Code in C# and Make Low Poly Art

سرفصل های دوره :

تریلر دوره:
تریلر دوره
معرفی Blender:
ابزارهای پرکاربرد
اصلاح کننده آینه
دارایی‌های Swords (پروژه‌های Blender):
کلیمور
خنجر
شمشیر یونانی
کاتانا
تیغه ساده
(ارزش 500 دلار!) فایل های منبع
بیایید یک بازی نینجا بسازیم:
Blender و Unity3D را دانلود کنید
مقدمه ای بر یونیتی:
مقدمه
ویرایشگر یونیتی
حرکت یک مکعب
مواد
چراغ ها
سیستم ذرات
کاربرد فیزیک
فروشگاه دارایی
مقدمه ای بر کدنویسی در سی شارپ:
مقدمه
متغیرها
روش ها
If Blocks
حلقه ها
مقدمه ای بر ورودی ها در یونیتی:
مقدمه
فشار کلید
جابجایی بازیکن
پریدن
حرکت به جلو
دوربین های دوچرخه سواری
معرفی Prefabs در Unity:
مقدمه
مقدمه ای بر پیش ساخته ها
سوالات متداول در مورد نمونه سازی اشیاء
زوایای تصادفی
سوالات متداول در مورد تخریب اشیا
اثر انفجار
افزودن جلوه های انفجار
Jumpers (پروژه وحدت):
راه اندازی پروژه
ساخت یک صحنه ساده
مختصات درصد
روی گزینه کلیک کنید
حرکت بازیکن
دوربین املایی
Jumping Enemy
جنبش دشمن پرش
کشتن بازیکن
بوم
پیام های پایان بازی
افزودن عملکرد بیشتر (پروژه یونیتی):
قابلیت استفاده مجدد
افزودن پویا دشمن
سوئیچ حالت بازی
راه اندازی The Rolling Enemy
جنبش دشمن غلتان
مواضع دشمن
کشتن بازیکن
محدوده عمق
محدوده افقی
Enemy Logic (پروژه وحدت):
ایجاد دشمن جهنده
حرکت دشمن جهنده
حرکت مورب
تلنگر حرکتی
زاویه اولیه
برخورد دشمن x دشمن
Multiple Bouncer
دیوارهای عمقی
طراحی بازی (پروژه یونیتی):
طراحی خزنده ها
جنبش خزنده دشمن
چرخش بازیکن
نیروی پرش
اتمام منطق پرش
خزنده تخم ریزی
Turrets (پروژه وحدت):
طراحی برجک
ایالات برجک
جنبش برجک
هدف گیری صاف
هدف گیری
منطق بازی (پروژه وحدت):
آماده سازی منطق بازی
Raycasts
تیراندازی سلاح
بهبودهای هدف
اهداف
بازیکن تیراندازی
از بین بردن اهداف
پیکربندی Player (پروژه Unity):
پیکربندی Player
حرکت به بالا جت پک تراستر
طراحی دشمن
الگوی موج
تخم ریزی دشمنان
حالت بی پایان (پروژه وحدت):
تنظیم حالت بی پایان
بیشترین امتیاز
Refactoring The Spawn Logic
افزایش دشواری
مشکل جست و خیز
مشکل خزنده
سختی برجک ها
مشکل اهداف
مشکل جت پک
طراحی منو و سطح (پروژه یونیتی):
ساخت صحنه منو
انتخاب سطح
انتخاب کننده سطح
بازی را باخت
پارامترهای سطح
مشکلات تنظیم
تنظیم حالت بی پایان
معرفی Blender:
مقدمه ای بر بلندر
هنر پس‌زمینه (پروژه‌های Blender):
طبقه
دیوارها
دارایی‌های بازی (پروژه‌های Blender):
جهش دشمن
Rolling Enemy
دشمنان دوتایی
دشمن خزنده
دشمن برجک 1
دشمن برجک 2
شخصیت نینجا بازیکن
شخصیت نینجا دشمن
ستارگان نینجا
دشمن پرواز
جت پک
نهایی کردن هنر (پروژه وحدت):
Assets Toon Shading
پس زمینه
یکپارچه سازی هنر (پروژه وحدت):
بازی از صحنه بازی
یکپارچه سازی هنر جامپر
یکپارچه سازی هنر غلتکی
یکپارچه سازی Roller Art 2
یکپارچه سازی خزنده
یکپارچه سازی مدل برجک
هدف گیری برجک جدید
یکپارچه سازی دشمنان هدف
یکپارچه سازی هنر دشمن پرنده
هنر پخش جدید
یکپارچه سازی دوجو
تنظیم رابط
زمان چالش
منابع Unity:
(ارزش 2000 دلار!) کد منبع و دارایی ها
سخنرانی پاداش: 130 دوره دریافت کنید!

نمایش سرفصل های انگلیسی

A to Z Unity® Development: Code in C# and Make Low Poly Art

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: 33651
حجم: 3543 مگابایت
مدت زمان: 1105 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1401
توسعه بازی با Unity : کدنویسی در C# و هنر Low Poly برای بازی سازی
توسعه بازی با Unity : کدنویسی در C# و هنر Low Poly برای بازی سازی 1
توسعه بازی با Unity : کدنویسی در C# و هنر Low Poly برای بازی سازی 2
توسعه بازی با Unity : کدنویسی در C# و هنر Low Poly برای بازی سازی 3
توسعه بازی با Unity : کدنویسی در C# و هنر Low Poly برای بازی سازی 4
توسعه بازی با Unity : کدنویسی در C# و هنر Low Poly برای بازی سازی 5
توسعه بازی با Unity : کدنویسی در C# و هنر Low Poly برای بازی سازی 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید