در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
کلمات ماده به همان اندازه که کلمات می توانند تاثیر مثبتی با مخاطبان داشته باشند، آنها همچنین می توانند ما را تقسیم کنند و بیگانه کنند. در حال حاضر بیش از همیشه، برای بازاریابان به طور عمدی از زبان فراگیر استفاده می کنند. در این دوره، اندرو McCaskill، مدیر ارشد ارتباطات جهانی در LinkedIn، راهنمایی عملی در مورد این موضوع مهم را به اشتراک می گذارد.
اندرو مبانی زبان فراگیر را مشخص می کند و یک چارچوبی برای ارزیابی دارایی های بازاریابی خود، مانند بررسی کلیشه ها و زبان های جنسیتی را فراهم می کند. اگر شما به دنبال یک راهنمای برای کمک به شما در حرکت به جنبه های انتقادی تنوع و مشارکت، به اندرو در این دوره پیوستن.
عنوان اصلی : Diversity and Inclusion in Marketing: Inclusive Language for Marketers
سرفصل های دوره :
مقدمه:
انتقال نام تجاری خود را با زبان بازاریابی فراگیر
1. ساخت یک ذهنیت مشترک:
ساخت یک مورد کسب و کار برای مارک های فراگیر
تعریف زبان فراگیر
مرور فرم های قابل مشاهده و نامرئی زبان فراگیر
ارزیابی جایی که در سفر هستید
2. ایده را ارزیابی کنید:
مخاطبان خود را بشناسید و تفاوت ها را در آغوش بگیرید
در آغوش تنوع در تنوع
3. ارزیابی کلمات:
تشخیص و اجتناب از کلیشه ها در زبان شما
استفاده از زبان اول و زبان جنسیتی-خنثی
بررسی تاثیر زبان فراگیر در ذینفعان
4. از کار یاد بگیرید:
یادگیری و رفع اشتباهات در بازاریابی
Diversity and Inclusion in Marketing: Inclusive Language for Marketers
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.