در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بازاریابی کسب و کار به کسب و کار (B2B) اساسا از بازاریابی B2C متفاوت است. روش های تحقیق بازار، زمانی که شما ارزیابی یک چرخه خرید دیگر، مخاطبان طاقچه، درخت تصمیم گیری پیچیده و تصمیم گیرندگان چندگانه را ارزیابی می کنید متفاوت است. در این دوره، کارشناس تحقیقات بازار و بهترین فروش نویسنده سارا Weise نشان می دهد که چگونه برنامه ریزی و اجرای بازاریابی و فروش موفق B2B را بر اساس تحقیقات بازار استراتژیک انجام دهید. بهترین شیوه ها برای برنامه ریزی تحقیقاتی کیفی و کمی B2B و مراحل کلیدی B2B تجربه مصرف کننده کاوش شخصی B2B خریدار، نقشه برداری سفر، نظرسنجی ها، مصاحبه های ذینفع، استراتژی های بودجه بندی و موارد دیگر. پیدا کردن چگونگی اعمال روش های تحقیق بازار که در عمق، بینش های مخاطبین مبتنی بر داده ها و نتایج کسب و کار در هر نوع پروژه های B2B ارائه می شود. در پایان این دوره، شما ابزارهایی را که نیاز دارید برنامه ریزی کرده و خودتان را اجرا کنید پروژه تحقیقات بازار B2B.
عنوان اصلی : Market Research: B2B
سرفصل های دوره :
مقدمه:
نحوه انجام تحقیقات بازار B2B
1. بهترین شیوه های تحقیق بازار B2B:
mindset یک بازاریاب B2B
B2B Buyer Personas برای تحقیقات بازار
نقشه برداری سفر در تحقیقات بازار B2B
2. برنامه ریزی انتقادی برای تحقیقات موفقیت آمیز B2B:
برنامه ریزی پروژه تحقیقات بازار شما
تعریف اهداف تحقیقاتی شما
مصاحبه های ذینفع داخلی
انتخاب بهترین روش ها برای تحقیقات بازار B2B
دستور کار برای تیم Kickoff تیم
درخواست سوالات تحقیق حقوقی در تحقیقات بازار B2B
3. استفاده از روش های تحقیق موثر B2B:
تجزیه و تحلیل چشم انداز برای اندازه بازار B2B
مصاحبه عمیق (IDIS) برای تحقیقات بازار B2B
Surveys: گزینه های سنتی و ویدئویی
استخدام یک مخاطب B2B و بودجه بندی برای تحقیقات بازار
نتیجه گیری:
اجرای طرح تحقیق بازار B2B شما
Market Research: B2B
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش روایت داستان مورد نظرتان بوسیله طراحی UX
آموزش کامل مبحث Generational Design در UX
UX Research: Overcoming Data Anxiety
فیلم یادگیری کامل UX Research
ورکشاپ یادگیری ساخت نقشه راه
UX Research: An Audience Segmentation Case Study
آموزش تحقیق کیفی بازار
آموزش انجام تحقیقات بازار
آموزش تحقیق در UX : مطالعات موبایل