در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
فرآیند خرید مشتری خود را درک کنید: تجزیه و تحلیل کارشناسی ارشد ، تحقیقات کلمات کلیدی ، نظارت بر رسانه های اجتماعی و قابلیت استفاده
عنوان اصلی : Digital Marketing Research: take precise marketing decisions
سرفصل های دوره :
تحقیقات بازاریابی دیجیتال:
تحقیقات چند منظوره و چند کاره
روند خرید مشتری خود را درک کنید
تحقیق مشتری خود را درک کنید
انواع دیگر تست وب
چه کسی آن را اعمال می کند و خلاصه
اسلایدها
نکات اساسی برای یادآوری در مورد کل دوره
Digital Marketing Research: take precise marketing decisions
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
رشد دادن کسب و کارتان با شبکه های اجتماعی : ایجاد یک استراتژی برنده
Sustainability 101: Make a difference. No Greenwashing
فرمول سخنرانی عمومی: سخنرانی خود را در 30 دقیقه بنویسید
درآمد دلاری و مدیریت هزینه ها با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک : بهینه سازی شده برای پیدا کردن مشتری جدید و فروش
طراحی تجربه کاربری : ساخت وب سایت هایی که بیشترین افراد را به مشتری تبدیل کنند