در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بسیاری از مردم بازاریابی به عنوان یک پناهگاه از ریاضی به حرفه رفتند، اما در سال های اخیر، ریاضی آنها را پیدا کرده است. ترس نیست: شما لازم نیست که یک ریاضی باشید که به تجزیه و تحلیل بازاریابی بازاریابی؛ شما فقط باید مایل به تصمیم گیری بر اساس اعداد باشید. و تجزیه و تحلیل بازاریابی ساده تر می شود. سهام بالا، بازی گیج کننده تبلیغات در بسیاری از صنایع کمتر اهمیت دارد: شاید شما لازم نیست که در مورد تجزیه و تحلیل تبلیغات بسیار زیاد بدانید.
تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال فراتر از تبلیغات Livelessons به شما کمک خواهد کرد، بازاریاب، بازاریابی را درک کنید تجزیه و تحلیل فراتر از تبلیغات. به عنوان مقررات حفظ حریم خصوصی، محدودیت های کوکی، و سایر تغییرات، تبلیغات کمتر موثر است، دیگر تجزیه و تحلیل بازاریابی مهم تر می شود. شما یاد خواهید گرفت چگونه به دلیل اعداد، چه سوالاتی که باید از کارشناسان تحلیلی بپرسید، و چه کاری با آن اعداد برای موفقیت انجام دهید. باور نکنید که هر کس به شما گفت که ریاضی چیزی نبود - اگر شما بازاریابی را درک کنید، می توانید تجزیه و تحلیل های بازاریابی را درک کنید و اعداد را برای شما انجام دهید.
عنوان اصلی : Marketing Analytics Beyond Advertising How Right-Brained Marketers Can Master the Numbers
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تجزیه و تحلیل بازاریابی فراتر از تبلیغات: مقدمه
درس 1: مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال:
اهداف یادگیری
1.1 چرا تجزیه و تحلیل بسیار مهم است؟
1.2 چگونه از ترس ریاضی غلبه می کنید؟
1.3 چگونه به یک داستان با اعداد بگویید؟
1.4 چگونه با اعداد دلیلی دارید؟
درس 1 ورزش: پیشرفت پروژه
درس 2: چگونه تجزیه و تحلیل بازاریابی استفاده می شود:
اهداف یادگیری
2.1 شاخص های عملکرد کلیدی (KPIs) چیست؟
2.2 نوع کلیدی تجزیه و تحلیل بازاریابی چیست؟
2.3 چگونه کد های ردیابی کار می کنند؟
درس 2 تمرین: پیشرفت پروژه
درس 3: معیارهای بازاریابی پایه:
اهداف یادگیری
3.1 چگونه معیارهای فعالیت کار می کنند؟
3.2 چگونه می توانم محتوا را اندازه گیری کنم؟
3.3 چگونه می توانم سفر مشتری را دنبال کنم؟
درس 3 تمرین: پیشرفت پروژه
درس 4: معیارهای مخاطبان:
اهداف یادگیری
4.1 چه سوالاتی باید درباره مخاطبان بپرسم؟
4.2 چگونه می توانم اطلاعات مخاطبان را به صورت قانونی جمع آوری کنم؟
4.3 چه می توانم با معیارهای مخاطب انجام دهم؟
درس 4 تمرین: پیشرفت پروژه
Lesson 5: Metrics Metrics:
اهداف یادگیری
5.1 چگونه می توانم فروش را اندازه گیری کنم؟
5.2 چیست؟
5.3 چگونه می توانم بازده سرمایه گذاری (ROI) را اثبات کنم؟
درس 5 ورزش: پیشرفت پروژه
درس 6: کار با تجزیه و تحلیل بازاریابی:
اهداف یادگیری
6.1 ما چه فرآیند را دنبال می کنیم تا پیشرفت کنیم؟
6.2 چگونه آزمایش A / B کار می کند؟
6.3 چگونه کار بهینه سازی نرخ تبدیل را انجام می دهد؟
6.4 چگونه می توانم امتیاز کنم؟
درس 6 تمرین: پیشرفت پروژه
درس 7: بعد چه اتفاقی می افتد؟ :
اهداف یادگیری
7.1 چه چیزی در آینده در تجزیه و تحلیل بازاریابی قرار دارد؟
7.2 چه چیزی برای شما در تجزیه و تحلیل بازاریابی بعدی است؟
خلاصه:
تجزیه و تحلیل بازاریابی فراتر از تبلیغات: خلاصه
Marketing Analytics Beyond Advertising How Right-Brained Marketers Can Master the Numbers
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.