در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بسیاری از افراد در بازاریابی به عنوان پناهندگی از ریاضیات وارد این حرفه شدند ، اما در سالهای اخیر ، ریاضیات آنها را پیدا کرده است. نترسید: شما نیازی به یک ویزر ریاضی برای تسلط بر تجزیه و تحلیل بازاریابی ندارید. شما فقط باید بر اساس اعداد مایل به تصمیم گیری باشید. و تجزیه و تحلیل بازاریابی ساده تر می شود. بازی تبلیغاتی پر سر و صدا و گیج کننده در واقع در بسیاری از صنایع از اهمیت کمتری برخوردار است: شاید شما نیازی به دانستن چیزهای زیادی در مورد تجزیه و تحلیل تبلیغات ندارید. تجزیه و تحلیل فراتر از تبلیغات. از آنجا که مقررات مربوط به حفظ حریم خصوصی ، محدودیت های کوکی و سایر تغییرات باعث می شود تبلیغات کمتر مؤثر باشد ، سایر تجزیه و تحلیل های بازاریابی اهمیت بیشتری پیدا می کنند. شما یاد می گیرید که چگونه در مورد اعداد استدلال کنید ، چه سؤالاتی را باید از متخصصان تحلیلی بپرسید ، و برای موفقیت با این شماره ها چه باید کرد. باور نکنید که هر کسی که به شما گفته است ریاضی چیز شما نیست - اگر بازاریابی را درک کردید ، می توانید تجزیه و تحلیل بازاریابی را درک کرده و اعداد را برای شما کار کنند.
عنوان اصلی : Digital Marketing Analytics Beyond Advertising: How Right-Brained Marketers Can Master the Numbers
سرفصل های دوره :
01 مقدمه:
001 تجزیه و تحلیل بازاریابی فراتر از تبلیغات: مقدمه
02 درس 1: مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال:
001 اهداف یادگیری
002 چرا تجزیه و تحلیل اینقدر مهم است؟
003 چگونه بر هراس ریاضی غلبه می کنید؟
004 چگونه داستانی را با شماره می گویید؟
005 چگونه با شماره استدلال می کنید؟
006 درس 1 تمرین: پیشرفت پروژه
03 درس 2: نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل بازاریابی:
001 اهداف یادگیری
002 شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) چیست؟
003 انواع اصلی تجزیه و تحلیل بازاریابی چیست؟
004 کدهای ردیابی چگونه کار می کنند؟
005 درس 2 تمرین: پیشرفت پروژه
04 درس 3: معیارهای بازاریابی بنیادی:
001 اهداف یادگیری
002 معیارهای فعالیت چگونه کار می کنند؟
003 چگونه محتوا را اندازه گیری می کنم؟
004 چگونه می توانم سفر مشتری را پیگیری کنم؟
005 درس 3 تمرین: پیشرفت پروژه
05 درس 4: معیارهای مخاطبان:
001 اهداف یادگیری
002 چه سؤالاتی را باید در مورد مخاطبان بپرسم؟
003 چگونه می توانم اطلاعات مخاطبان را از نظر قانونی جمع آوری کنم؟
004 با معیارهای مخاطبان چه کاری می توانم انجام دهم؟
005 درس 4 تمرین: پیشرفت پروژه
06 درس 5: معیارهای پول:
001 اهداف یادگیری
002 چگونه می توانم فروش را اندازه گیری کنم؟
003 انتساب چیست؟
004 چگونه می توانم بازده سرمایه گذاری (ROI) را اثبات کنم؟
005 درس 5 تمرین: پیشرفت پروژه
07 درس 6: کار با تجزیه و تحلیل بازاریابی:
001 اهداف یادگیری
002 برای پیشرفت چه فرایندی را دنبال می کنیم؟
003 چگونه آزمایش A/B کار می کند؟
004 چگونه نرخ تبدیل بهینه سازی کار می کند؟
005 چگونه می توانم نمره کسب کنم؟
006 درس 6 تمرین: پیشرفت پروژه
08 درس 7: بعدی چیست؟:
001 اهداف یادگیری
002 در تجزیه و تحلیل بازاریابی بعدی چیست؟
003 در تجزیه و تحلیل بازاریابی برای شما چیست؟
09 خلاصه:
001 تجزیه و تحلیل بازاریابی فراتر از تبلیغات: خلاصه
Digital Marketing Analytics Beyond Advertising: How Right-Brained Marketers Can Master the Numbers
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.