در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
آیا برای تبلیغ تجارت خود از Tiktok استفاده کرده اید؟ در این دوره ، مؤلفه های اصلی اجرای کمپین های تبلیغاتی موفق در Tiktok را از متخصص تبلیغات لوکاس اورتولا یاد بگیرید. این که آیا شما در Tiktok تازه کار هستید یا هر روز از آن استفاده می کنید ، این دوره برای هر کسی مناسب است که چگونه می تواند به بهترین وجه از Tiktok برای رسیدن به مخاطبان خود استفاده کند. لوکاس اصول اولیه شروع را با تبلیغات Tiktok پوشش می دهد ، سپس مراحل ایجاد اولین تبلیغات تبلیغاتی Tiktok خود را طی می کند. او همچنین نحوه انتخاب یک قالب تبلیغاتی Tiktok ، نحوه تعریف بودجه و برنامه تبلیغاتی Tiktok خود را نشان می دهد. سرانجام ، او توضیح می دهد که چگونه می توانید موفقیت تبلیغ را با ابزارهای تحلیلی در Tiktok اندازه گیری کنید ، بنابراین می توانید کمپین خود را برای به حداکثر رساندن اثربخشی تنظیم کنید و گزارش های تبلیغاتی Tiktok را برای تجارت خود ایجاد کنید.
عنوان اصلی : Advertising on TikTok
سرفصل های دوره :
مقدمه:
با تبلیغات Tiktok به مخاطبان خود برسید
1. شروع با تبلیغات Tiktok:
نحوه حرکت مدیر تبلیغات Tiktok
ساختار تبلیغات Tiktok را درک کنید
نحوه ایجاد پیکسل وب در Tiktok و پیگیری رویدادها
2. نحوه ایجاد یک کمپین تبلیغاتی Tiktok:
نحوه حرکت در تنظیمات کمپین Tiktok
نحوه راه اندازی یک گروه تبلیغاتی در Tiktok
چگونه می توان موقعیت مکانی خود را در Tiktok تعریف کرد
نحوه انتخاب مخاطبان هدف خود در Tiktok
نحوه تعریف بودجه و برنامه تبلیغاتی Tiktok خود
نحوه ایجاد تبلیغات Tiktok خود
ایده ها و الهام بخش برای خلاقیت های خود را پیدا کنید
3. نحوه ایجاد فرم فوری Tiktok:
نحوه ایجاد یک آگهی مجموعه Tiktok
نحوه ایجاد یک صفحه فوری Tiktok
نحوه ایجاد فرم فوری Tiktok
4. نحوه اندازه گیری موفقیت تبلیغ در Tiktok:
نحوه نظارت بر نتایج کمپین تبلیغات Tiktok
نحوه ایجاد و مدیریت گزارش ها
Advertising on TikTok
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.