وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

تبدیل شدن به یک طراح بازی : از کدنویسی تا طراحی بازی

سرفصل های دوره

کارشناسی ارشد، طراحی بازی 3D، طراحی بازی 2D، برنامه نویسی، C #، توسعه بازی، انیمیشن 3D، برنامه نویسی، طراحی سطح ...

عنوان اصلی : Become a Game Designer the Complete Series Coding to Design

سرفصل های دوره :

مقدمه:
فایل های پروژه دوره
آغاز با arcade.studio:
مقدمه
ایجاد یک حساب کاربری
اولین پروژه خود را ایجاد کنید
با فضای کاری آشنا شوید
افزودن دارایی ها به پروژه شما
پیمایش در فضای سه بعدی
اشیاء متحرک
بیایید در 10 دقیقه پنگ درست کنیم
ایجاد نمونه کارها - انتشار
ایجاد نمونه کارها - نمونه کارها را مرتب کنید
شروع با یونیتی:
وحدت چیست؟
مرور به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید یونیتی
آشنایی با اکوسیستم یونیتی
نمای کلی از بخش Made With Unity3d.com
نمای کلی بخش انجمن Unity3d.com
نمای کلی از بخش پاسخ ها در Unity3d.com
نمای کلی بخش Documentation Unity3d.com
نمای کلی Asset Store در وب سایت Unity
ایجاد یک حساب کاربری رایگان با Unity
دانلود Unity Hub
نسخه های Unity App را نصب کنید و پروژه جدید را شروع کنید
ویژوال استودیو را به یونیتی پیوند دهید
وارد کردن کیت بازی سه بعدی
نمای کلی رابط
پیمایش در اطراف فضای کاری
ابزارهای نوار ابزار
دکمه های نوار ابزار
پنجره پروژه
نمای صحنه
نمایش بازی
پنجره سلسله مراتبی
پنجره بازرس
سفارشی کردن فضای کاری
به پایان برسانید
C# را با Unity بیاموزید:
منابع شما
راه اندازی / دانلود ویژوال استودیو
چیدمان فضای کاری و ویرایش های ویژوال استودیو
Visual Studio را به Unity + Project Setup پیوند دهید
وارد کردن تنظیمات پوشه و بازی نمونه ماجراجویی
واردات پروژه کریدور
تنظیم پوشه
آناتومی یک فیلمنامه
اصول نحو
اشکال زدایی و رشته
نوع متغیر
آرایه
بازرس آرایه و فهرست
شمارش (شمارش)
ویژگی های متغیر | قسمت 1
ویژگی های متغیر | قسمت 2
راه اندازی صحنه نمونه کد
حساب
محاسبات کوتاه نویسی
مشروط - در غیر این صورت
مشروط - اگر غیر از این باشد
سه تایی مشروط
چند شرطی و بیانی
اصول موارد کلیدی
Switch Case Enum
مبانی حلقه
حلقه تو در تو
While Loop
Foreach
ساختار روش
روش و پارامتر
بارگذاری بیش از حد روش
روش مقادیر بازگشتی
آنچه را که آموخته اید جمع بندی کنید
ملزومات توسعه بازی یونیتی:
منابع شما
تنظیم پروژه
وارد کردن کیت بازی سه بعدی
تنظیم صحنه ادامه یافت
مواد را به یک مکعب اضافه کنید
حرکت به جلو و عقب، چپ، راست، بالا، پایین
یافتن ورودی در ترجمه در api
ورودی را در API پیدا کنید
چرخش در اطراف با ورودی
برخورد و بدنه صلب
برخورد و بدنه صلب ادامه یافت
مقیاس‌سازی بر اساس ورودی
تغییر رنگ با ورودی
اصول سیستم ذرات
اسکریپت ذرات ضربه ای
ایجاد یک رویداد ماشه سوئیچ نور
راه اندازی چندین عنصر به طور همزمان
راه اندازی چندین عنصر به طور همزمان ادامه یافت
راه اندازی یک کلیپ صوتی
محرک ها توضیح داده شد
اصول Spawner
افزودن مقادیر به اشیاء تخم ریزی شده
اعمال نیرو به جسم تخم ریزی شده
Refactor نقطه ضربه را هدف قرار دهید
نگاه به دوربین
دنبال دوربین صاف
وضعیت دوربین
دوربین رویدادهای حالت را راه‌اندازی می‌کند
تنظیم نقشه کوچک دوربین
نقشه کوچک دوربین را دنبال کنید
نقشه کوچک دوربین چرخش
تنظیم گرانش بازیکن - چرخش به جسم
جاذب چرخش گرانشی بازیکن
بدنه چرخش گرانشی بازیکن
روی رویدادهای ماوس
راه اندازی Raycast
Raycast - ray and hit
Raycast - قرار دادن شی
Raycast - همه و بازدیدها
Raycast - حرکت شی
به موقعیت کلیک بروید
موقعیت ماوس را دنبال کنید
تنظیم انیمیشن
اسکریپت انیماتور
شرایط انیماتور
ایجاد GameObject
ایجاد مش
متحرک رئوس مش
بارگیری از منابع
آنچه را که آموخته ایم جمع بندی کنیم
کیت بازی سه بعدی Unity (بدون کد) سطح طراحی:
منابع
پروژه را دانلود و نصب کنید
تنظیم صحنه در کیت بازی سه بعدی
ایجاد یک صحنه خالی برای سطح 2
معرفی skyboxes
تنظیم زمین با جعبه ابزار Unity Terrain
ایجاد زمین با جعبه ابزار Unity Terrain
ایجاد درخت
ایجاد برگ درخت
قابلیت تعامل - پد متحرک اسید
تنظیم صحنه با پیش ساخته ها - قسمت 1
تنظیم صحنه با پیش ساخته ها - قسمت 2
سرعت تنظیم صحنه
ایجاد یک نقاش نمونه
مترجم ساده برای سکوی متحرک
یک شیء قابل جمع آوری با ProBuilder ایجاد کنید
افزودن بافت مواد به سپر
قرار دادن سپر
سپر کلکسیونی را تجهیز کنید
تنظیمات نهایی سپر
تنظیم شعاع تشخیص دشمن
تنظیم NavMesh دشمن
تغییر حداکثر ضربه آسیب پذیر دشمن
حداکثر ضربه بازیکن و تغییر پوینت بازرسی
درب را به سطح بعدی راه اندازی کنید
نورپردازی و نورپردازی پیشرونده
تنظیم رابط کاربری گرافیکی پایه
تنظیم و برنامه نویسی پایه برای رابط کاربری سلامت بازیکن
آنچه را که آموخته اید جمع بندی کنید
کیت بازی دو بعدی Unity (بدون کد) سطح طراحی:
آنچه یاد خواهید گرفت
منابع شما
راه اندازی پروژه Unity
دانلود پروژه
UIبرپایی
تنظیم اولین صحنه
ساختمان با کاشی
آشنایی با سکوهای متحرک
آشنایی با وسایل تعاملی مانند درها و پدهای فشار
نحوه راه اندازی سوئیچ درب
کار با دشمنان و راه اندازی آنها
یک جعبه قابل فشار و اقلام آسیب پذیر ایجاد کنید
موقعیت‌های تله‌پورت و تله‌پورت به صحنه بعدی
تنظیم اشیاء محیط | اسید و سنبله
کاراکتر پخش کننده خود را عوض کنید
طراحی یک نقشه سطح مسطح برای مرجع در هنگام ساخت
در حال آماده سازی صحنه جدید شما
چیدمان کاشی های زمین با نقشه کاشی
راه اندازی Dropship
مواد تخریب‌پذیر، تله‌پورت‌ها و فشاردهنده‌ها
تنظیم محرک ها برای تعامل
تنظیم درها برای تعامل
کلیدهای اتصال به درها
پاکسازی صحنه و ویرایش کد
پاکسازی کاشی سطح
بررسی کلی بازی
عناصر محیطی و تنظیمات دشمن
افزودن جزئیات به تنظیمات صحنه
(speed-run-through) تکمیل جزئیات برای سطح
تنظیم نور بازی
اسکریپت انیمیشن Boss door trigger 1
عناصر را بسازید و جمع کنید
اجرای کامل بازی
مسابقه با فیزیک:
منابع شما
راه اندازی پروژه Unity
نمایش برخورد دهنده چرخ
راهنمای خودروهای پیش ساخته و سیستم دوربین
ارائه یک ایده ناهموار مسطح برای پیست مسابقه
ساخت مسیر | تکان دادن توضیح داده شد
ساخت مسیر | تنظیمات ادامه دارد
ساخت مسیر | جزئیات نهایی
Test Drive
افزودن نرده ها
زمین را بسازید
راه اندازی گزینه شماره 2 - صحنه 2
تنظیم سرعت سنج UI
تنظیم تایمر رابط کاربری
تایمر را جمع کنید و رابط کاربری شمارش معکوس ایجاد کنید
پاک‌سازی پروژه و اسکریپت‌های راه‌اندازی
راه اندازی سیستم شمارش معکوس
تایمر و مدیر
راه‌اندازی نقطه بازرسی
ایجاد پیش ساخته مدیر آهنگ
پیاده‌سازی عنصر Boost Pick Up
پیاده سازی یک عنصر پرش
تنظیم پد پرش مسیر
تنظیم پیش ساخته
تنظیم Minimap
افزودن دوربین آینه دید عقب
راه اندازی رابط کاربری Lap Counter
شروع اسکریپت شمارنده دور
پایان اسکریپت شمارنده دور
اسکریپت کامل دور
Race Complete UI
دکمه ها و کدهای کامل مسابقه
تنظیمات صحنه
ویرایش های زمین
راه اندازی وسایل نقلیه اضافی
تنظیم UI منوی اصلی
افزودن تصاویر به رابط کاربری منوی اصلی
دکمه های رابط کاربری منوی اصلی و ذخیره بازی
در حال بارگیری بازی | قسمت 1
در حال بارگیری بازی | قسمت 2
به‌روزرسانی‌های دوربین و پاک‌سازی‌های اضافی
آزمایش مسابقه نهایی
به پایان برسد
ساخت و اجرا کنید
سیستم کنترل کننده و انیماتور کاراکتر:
منابع
انتخاب شخصیت Mixamo خود
صادرات Mixamo T-pose
انیمیشن‌های Idle، walk and run را انتخاب کنید
حمله، درمان و شارژ کردن انیمیشن ها را انتخاب کنید
تنظیم صحنه یونیتی
وارد کردن محیط فانتزی
انیمیشن های Abe و T-pose را وارد کنید
بافت های آبه را استخراج کنید
وارد کردن سیستم کنترل کننده سوم شخص
راه اندازی انسان نما در T-pose
تنظیم انیمیشن FBX
ریشه حلقه انیمیشن
نمای کلی انیماتور کاراکتر
تنظیم کنترلر انیماتور کاراکتر
تنظیم رفتار بیکار انیماتور
تنظیم رفتار حرکتی انیماتور
بررسی کلی رفتارهای کنترل کننده را گسترش دهید
تنظیم رفتار حمله انیماتور
کد اصلی اسکریپت رفتار حمله
به پایان اسکریپت حمله کنید و رفتار انیماتور را اعمال کنید
تنظیم انیمیشن را شارژ کنید/مسخره کنید
شارژ کردن/مسخره کردن کد اصلی اسکریپت
تنظیم رفتار انیماتور را درمان کنید
کد اصلی اسکریپت شفابخش
اسکریپت ماشه تعامل شفابخش
پاکسازی ایجاد پیش ساخته کاراکتر
تنظیمات افست ریشه جهت انیمیشن
تنظیم بسته اثر ذرات
تنظیم صحنه ذرات
پراکسی سلاح کارکنان را ایجاد کنید
اثر ذرات حمله - قسمت 1
ذره حمله - قسمت 2 - ترجمه به جلو
برای همه انیمیشن ها افست را تنظیم کنید
حمله ذرات - قسمت 3
حمله ذرات - قسمت 4 - زمان بندی انیمیشن
حمله ذرات - قسمت 5 - اثر ضربه
حمله ذرات - قسمت 6 - جهت شلیک
نصب ProBuilder
اصول ProBuilder
کارکنان ProBuilder - قسمت 1 - اکسترود
کارکنان ProBuilder - قسمت 2 - مدل سازی نهایی اشیاء
کارمندان ProBuilder - قسمت 3 - نگاشت بافت UV
کارکنان ProBuilder - قسمت 4 - صاف و به دست متصل شوند
به روز رسانی پیش ساخته کاراکتر و افکت شارژ
انیمیشن کدگذاری شده با افکت شارژ پیش ساخته کاراکتر
انیمیشن کدگذاری شده اثر شفابخش کاراکتر پیش ساخته
پیش ساخته کاراکتر را پاکسازی و نهایی کنید
انفجار ذرات شی سنگ
کنترل‌های پیاده‌روی را تمیز کنید
کنترل های جوی استیک نهایی
(بایگانی شده) | تسلط بر مبانی:
Unity3D The Fundamentals (فایل های پروژه)
تنظیم پروژه
تنظیم صحنه اصلی
ورودی صفحه کلید
حرکت جهتی
یافتن ورودی از api
چرخش در اطراف با ورودی
حرکت و چرخش با هم
برخورد و بدنه صلب
مقیاس‌سازی بر اساس ورودی
لایتسویرویداد ماشه tch
راه اندازی چندین عنصر
راه اندازی یک کلیپ صوتی
محرک ها توضیح داده شد
اصول Spawner
مقادیر برای اشیاء تخم ریزی شده
اجبار به جسم تخم ریزی شده
اصول سیستم ذرات
سیستم ذرات - پشته دود
Camera LookAt
دنبال دوربین صاف
وضعیت دوربین
دوربین رویدادهای حالت را راه‌اندازی می‌کند
تنظیم چرخش گرانشی بازیکن
تنظیم نقشه کوچک دوربین
کد مینیمپ دوربین
روی رویدادهای ماوس
راه اندازی Raycast
تک پرتو Raycast
Raycast ray و ضربه
قرار دادن شی Raycast
Raycast all and hits
Raycast همه از یک GameObject
شیء حرکتی Raycast
به موقعیت کلیک بروید
موقعیت ماوس را دنبال کنید
تنظیم انیمیشن
اسکریپت انیماتور
نمونه‌های بارگذاری سطح 13 و 14
Gameobject Primitive
Gameobject و مش
متحرک رئوس مش
بارگیری از منابع
به پایان برسانید
(بایگانی شده) | اولین سطح خود را بسازید:
Unity3D در حال ساخت اولین سطح شما (فایل های پروژه)
تنظیم پروژه
اشکال اساسی
انتخاب و حذف کنید
جنس و بافت
قسمت 1 سطح پایه
سطح پایه قسمت 2
وب سایت های بافت
بافت ها و مواد را اعمال کنید
تکسچر قسمت 1
تکسچر قسمت 2
تکسچر قسمت 3
تنظیم زمین
تکسچرینگ زمین
مجسمه سازی زمین قسمت 1
مجسمه سازی زمین قسمت 2
اسکای باکس
ذره قسمت 1
ذرات قسمت 2
ذره قسمت 3
ذره قسمت 4
خالق درخت
باران ذرات
طوفان صوتی
کد ضربه تندر
صدای ضربه تندر
کارهای پایانی
بازی را بسازید
بازی خود را به اشتراک بگذارید
ویرایشگر سطح فروشگاه دارایی
زمین فروشگاه دارایی
بافت / مدل‌های فروشگاه دارایی
(بایگانی شده) | یک نبرد رئیس بسازید:
Unity3D Boss Battle (فایل های پروژه)
راه اندازی
ناوبری
تنظیم پروژه
تنظیم شی
تنظیم سلسله مراتب
مواد و صرفه جویی
دریافت کلیپ های صوتی
تنظیم اسکریپت ها
MagicOrb و اجسام متحرک
MagicOrb triggerEvent
تنظیم ذرات MagicOrb
تنظیم گلوله توپ
نیروی تصادفی
TriggerEvent و particle
ایجاد پیش ساخته ها
حرکات اساسی بازیکن
راه اندازی اسلحه و سوکت پخش کننده
تیراندازی با سلاح بازیکن
برجک را راه اندازی و دنبال کنید
تیراندازی با سلاح برجک
سلامت بازیکن
سلامت برجک
تغییر رنگ ضربه برجک
تنظیم مدیریت و رابط کاربری
چارچوب Gui
به روز رسانی رابط کاربری
ساخت پروژه
(بایگانی شده) | کار با ذرات:
تنظیم ذرات
نمونه گرد و غبار ذرات
گرد و غبار ذرات
آتش ساده 1 آتش
درخشش Fire simple 2
آتش ساده 3 دود
پاکسازی Fire simple 4
آتش مجتمع 1 آتش
آتش مجتمع 2 شعله
درخشش مجتمع آتش 3
کمپلکس آتش 4 دود تیره
کمپلکس آتش 5 دود سفید
مجموعه آتش 6 جرقه در حال سقوط
مجتمع آتش 7 جرقه بلند می شود
جریان آتش 1
جریان آتش 2
جریان آتش 3
Fireball 1
Fireball 2
Fireball 3
Fireball 4
شعله 1
شعله 2
ریزش برگها 1
ریزش برگها 2
اثر جادویی 1 پایه
اثر جادویی 2 لبه
درخشش افکت جادویی 3
دود 1
دود 1 متفاوت
دود 2
قیف دود 1 قیف
آوار قیف دود 2
داخل قیف دود 3
قیف دود 4 گرد و غبار
بررسی صحنه قیف دود 5
نور برف 1
برف 2 سنگین
طوفان برف 3
تست برف
تابش آفتاب
بخار بخار
اسپری آب 1
اسپری آب 2
اسپری آب 3
اسپری آب 4
1 | مدل سازی سه بعدی و انیمیشن | آشنایی با مایا:
معرفی مایا (فایل های پروژه)
دانلود
نصب و اجرا کنید
رابط کاربر
اصول و انتخاب
حرکت، چرخش، مقیاس
نمایش را پیمایش کنید
نمایش طرح بندی
نمایش نورپردازی سایه دار
اصول ویرایشگر مواد
بافت ویرایشگر مواد
فضای کاری ویرایشگر مواد
بافت مواد UVW
اصول رندر
اصول انیمیشن
صحنه انیمیشن
ویرایش گزینه‌ها صورت لبه راس
مش
مش را ویرایش کنید
ابزار مش
تنظیم صحنه کلبه
دیوار کلبه
درب کلبه
قطعات متفرقه کلبه
سقف کلبه
دیوار بافت UVW
سقف بافت UVW
تخته های موج سواری با بافت UVW
موارد متفرقه بافت UVW
بامبو بافت UVW
درب بافت UVW
چیدمان صحنه
تصویر را رندر کنید
رندر انیمیشن
2 | مدل سازی چند ضلعی با مایا:
تنظیم بدنه
لایه های مواد
مدل نمای جلو
نمای بالا مدل
نمای جانبی مدل
نمای چشم انداز بدن
سر مدل
نمای پرسپکتیو سر
سر به بدن
مدل زره A
مدل زره B
مدل زره سر C
مدل Armor Head D
مدل زره سر E
مدل زره سر F
مدل Face A
مدل Face Fang B
مدل Face Fang C
مدل Face Fang D
پایه راه اندازی
مدل Leg A
مدل Leg B
مدل Leg C
مدل Leg D
مدل Leg E
مدل Leg F
مدل Leg G
مدل Leg H
Moدل لگ I
مدل Leg J
مدل Leg K
راه اندازی زره ​​پا
مدل زره پا A
مدل زره پا B
مدل زره پا C
مدل Leg Armor D
مواد را اعمال کنید
Setup Spider
رندر عنکبوت
مدل عنکبوتی را آماده کنید
استخوان های پا
لگ ریگ
پوست پا
تربیت پا
کپی پا
پا ik
استخوان ها را به بدن اضافه کنید
پوست کردن بدن
تقلب کردن بدن
ریشه عنکبوتی
ایجاد انیمیشن Idle
انیمیشن پیاده روی
انیمیشن پیاده روی 2
انیمیشن پیاده روی 3
انیمیشن پیاده روی 4
مدل عنکبوتی و انیمیشن بیرونی
3 | گردش کار Maya به Unity3D:
صادرات مدل عنکبوتی به Unity3D
صادر کردن انیمیشن بیکار
صادر کردن انیمیشن Walk
تنظیم انیمیشن
کنترل کننده اسکریپت
4 | آشنایی با 3D Studio Max:
در حال بارگیری
صفحه خوش آمدگویی
رابط کاربر
اصولا
حرکت، چرخش، مقیاس
ناوبری
طرح نمای پورت
نماهای Viewport
سایه زنی و نورپردازی
اصول ویرایشگر مواد
بافت ویرایشگر مواد
بافت مواد UVW
اصول رندر
اصول انیمیشن
صحنه انیمیشن
ویرایش پلی
ویرایش چند کلی
ویرایش رأس
ویرایش لبه ها
ویرایش پلی
تنظیم صحنه هواپیمای بدون سرنشین
جسد هواپیمای بدون سرنشین
موتورهای پهپاد
پاهای هواپیمای بدون سرنشین
پهپاد زیرین
دوربین پهپاد
انیمیشن هواپیماهای بدون سرنشین
رندر هواپیمای بدون سرنشین
5 | 3D Studio Max - Polygon Modeling:
راه اندازی
تنظیم سر
بررسی سر
بدن
بازو و شانه
بالا بازو
پایین بازو
پا تا باسن
بالای ساق
پا تا پا
پاکسازی کنید
بررسی را باز کنید
مواد
تنظیم مواد سبک
نورها و صحنه
رندر
ریگ
پوست
ژست گرفتن
متحرک سازی کنید
6 | 3D Studio Max به Unity3D Workflow:
صادر کردن مدل ربات به Unity3D
صادر کردن انیمیشن بیکار
صادر کردن انیمیشن Walk
تنظیم انیمیشن
کنترل کننده اسکریپت
[نقاشی دیجیتال] - نقاشی دیجیتال سطح مبتدی:
خط
اشکال
مقدمه ای بر ارزش ها قسمت 1
مقادیر قسمت 2
مقادیر قسمت 3
تئوری رنگ
تئوری رنگ ادامه
ساخت و ساز نقشه کشی
طراحی تصاویر کوچک
ترسیم خطوط پاک
ترکیب با ابزار قلم مو
چشم انداز
ترکیب
مطالعات هنر
نکات تمرینی
چشم انداز قسمت 1
چشم انداز قسمت 2
چشم انداز قسمت 3
نتیجه گیری چشم انداز
نقاشی دیجیتال سطح متوسط:
معرفی سطوح سخت
معرفی سطوح نرم
نمونه Soft Surface
ترکیب سخت و نرم
مواد | چوب
مواد | ارگانیک. آلی
مواد | بافت
مواد | پارچه
مواد | فلز
استفاده از مواد
استفاده از مواد ادامه
معرفی چهره ها
جمجمه و پوست
گردش کار ساخت و ساز
ویژگی ها
ویژگی ها ادامه دارد.
مثال پایانی
پوشاک و پوشاک
پوشاک و پوشاک 2
پوشاک و پوشاک 3
لباس و پوشاک 4
لباس و پوشاک 5
اشیاء مکانیکی
اشیاء مکانیکی 2
اشیاء مکانیکی 3
اشیاء مکانیکی 4
اشیاء مکانیکی 5
اشیاء مکانیکی 6
اشیاء مکانیکی 7
اشیاء مکانیکی 8
اشیاء مکانیکی 9
اشیاء مکانیکی 10
اشیاء مکانیکی 11
نقاشی شخصیت پیشرفته:
طرح پایه شخصیت
طرح پالایش
پالت رنگ
نقاشی
نقاشی 2
نقاشی 3
جزئیات نقاشی
جزئیات نقاشی 2
جزئیات نقاشی 3
نهایی
طراحی محیطی پیشرفته:
Sketch Comp
Refind Concept
Expand Comp
شکل دادن و تغییر دادن
تست نور
نقطه کانونی
بافت 1
بافت 2
بافت 3
نور
Scale Clean
روایت و تعادل
در حال نهایی شدن
آخرین FX
تصویرسازی پیشرفته از شروع تا پایان:
ایده بندانگشتی
ادامه ایده بندانگشتی
طراحی برای جهت
ادامه طراحی
نقاشی
نقاشی بیش از ادامه
نقاشی | تمیز کردن 1
نقاشی | تمیز کردن 2
نقاشی | پاکسازی 3
نقاشی | پاک کردن 4
نقاشی | تمیز کردن 5
نقاشی | تمیز کردن 6
نقاشی | تمیز کردن 7
جزئیات و اصلاح 1
جزئیات و اصلاح 2
جزئیات و اصلاح 3
جزئیات و اصلاح 4
جزئیات و اصلاح 5
اثرات نهایی

نمایش سرفصل های انگلیسی

Become a Game Designer the Complete Series Coding to Design

83,800 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: UD23270
حجم: 41218 مگابایت
مدت زمان: 5100 دقیقه
تعداد دیسک: 11 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1401
تبدیل شدن به یک طراح بازی : از کدنویسی تا طراحی بازی
تبدیل شدن به یک طراح بازی : از کدنویسی تا طراحی بازی 1
تبدیل شدن به یک طراح بازی : از کدنویسی تا طراحی بازی 2
تبدیل شدن به یک طراح بازی : از کدنویسی تا طراحی بازی 3
تبدیل شدن به یک طراح بازی : از کدنویسی تا طراحی بازی 4
تبدیل شدن به یک طراح بازی : از کدنویسی تا طراحی بازی 5
تبدیل شدن به یک طراح بازی : از کدنویسی تا طراحی بازی 6
دسته بندی محصول
طراحی سایت و خدمات سئو

83,800 تومان
افزودن به سبد خرید