در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یاد بگیرید که کد کنید! راهنمای جامع مبتدی در مورد زبانهای برنامه نویسی. شما می توانید کد کنید!
عنوان اصلی : Coding for Parents: The Complete Masterclass!
سرفصل های دوره :
سطح 1 چرا باید کدنویسی را یاد بگیرید:
03. ابزارهایی که نیاز دارید
04. تفاوت بین یک بازی و یک برنامه
05. چگونه یک توسعه دهنده خوب باشیم
سطح 2: ساخت 3:
نصب Construct 3
سطح 2: اصول ساخت 3 را بیاموزید:
01. مقدمه ای بر ساخت 3
02. جن
03. مناسبت ها
04. در شروع Layout Every Tick
05. متغیرها
سطح 2: نمونه سازی سریع:
یک مهارت ضروری برای داشتن!
LEVEL 2: ساخت بازی با ویژگی های جالب:
مقدمه ای بر توابع
سطح ۲: برای حلقهها:
01. معرفی For Loops
02. اضافه کردن For Loops
03. با استفاده از Loop Index
سطح ۲: کنترلهای لمسی:
01. با کنترل های لمسی آشنا شوید
02. مقدمه ای بر کنترل های لمسی
03. اضافه کردن کنترل های خاص
LEVEL 2: ساختن یک بازی آموزشی در Construct 3:
01. شروع پروژه
02. قالب بندی SVG
03. راه اندازی انیمیشن ها
04. انتخاب فونت
05. پیاده سازی فونت
06. تست اپلیکیشن
07. در حال دانلود Audacity
08. اضافه کردن صدا
09. تکمیل پروژه
کد منبع
LEVEL 3: Unity - ایجاد یک بازی در Unity - Intro:
00. مقدمه
LEVEL 3: Unity - ایجاد یک بازی در Unity - Unity:
01. نصب یونیتی
02. ایجاد یک پروژه جدید
03. جلسه وحدت
LEVEL 3: Unity - ایجاد یک بازی در Unity - کد:
04. اولین اسکریپت شما
05. شروع و به روز رسانی کنید
06. رشته های
07. شماره
08. مواد و روش ها
09. شرایط
LEVEL 3: Unity - ایجاد یک بازی در Unity - UI:
10. بهبود دارایی ها
11. ایجاد یک بوم
12. پوسته پوسته شدن بوم
13. جسم در حال کشش
14. برش تصویر
15. پنل متن
16. فیلدهای ورودی
17. دکمه ها
18. فیلمنامه نویسی صحنه استقبال
19. تغییر صحنه
20. صحنه منو
21. اضافه کردن دکمه های جدید
22. چیدمان
LEVEL 3: Unity - ایجاد یک بازی در Unity - عملیات:
23. صحنه بازی
24. دکمه خروج
25. ایجاد پازل
26. بارگیری علائم عملیات
27. سوالات تصادفی ایجاد شده
28. ذخیره پاسخ ها روی دکمه ها
29. در حال تغییر Sprites
30. بازخورد صحیح و اشتباه
31. جریان بازی
32. اضافه کردن دکمه تقویت
33. راه اندازی تقویت کننده
34. در حال تکمیل حالت تقویت
35. بازگشت به صفحه خوش آمدید
36. تنظیمات Sprite
37. چالش
دارایی ها
کد منبع
سطح 4: Flutter.io: قسمت 1 - معرفی فلاتر:
00. معرفی فلاتر
01. نصب اندروید استودیو
02. نصب فلاتر SDK
03. کاوش در Android Studio Flutter
04. اجرای First Flutter App
05. کاوش اولین برنامه Flutter خود
معرفی اسلایدهای فلاتر
سطح 4: Flutter.io: قسمت 2 - مبانی زبان دارت - کوتاه:
00. مقدمه ای بر زبان دارت
01A. متغیرها
01B. متغیرها - نسخه ی نمایشی
02A. اپراتورهای متغیر
02B. اپراتورهای متغیر - نسخه ی نمایشی
03A. لیست ها
03B. لیست ها - نسخه ی نمایشی
04A. نقشه ها
04B. نقشه ها - نسخه ی نمایشی
05A. کارکرد
05B. توابع - نسخه ی نمایشی
06A. کنترل جریان
06B. کنترل جریان - نسخه ی نمایشی
07A. حلقه ها
07B. حلقه ها - نسخه ی نمایشی
08A. کلاس ها و اشیاء
08B. کلاس ها و شی - نسخه ی نمایشی
09A. وراثت
09B. وراثت - نسخه ی نمایشی
10. خلاصه ای از زبان دارت
اسلایدهای مبانی زبان دارت - کوتاه
سطح 4: Flutter.io: قسمت 3 - ابزارک های Flutter:
00. معرفی ابزارک های Flutter
01. طرح بندی شبکه ای با ستون ها و ردیف ها
02. ابزارک های متنی
03. ابزارک دکمه
04. ابزارک فیلدهای متنی
05. افزودن تصاویر
اسلایدهای ابزارک فلوتر
سطح 4: Flutter.io: قسمت 4 - پروژه ها:
اسلایدهای پروژه های فلاتر
سطح 4: Flutter.io: قسمت 4 - پروژه 1: ماشین حساب:
00. معرفی پروژه
01. ساخت رابط کاربری
02. ساختن رابط کاربری (ادامه)
03. استایل دادن به رابط کاربری
04. ورودی و خروجی برنامه
05. پیاده سازی حساب
06. جایزه
پروژه_calculator
LEVEL 4: Flutter.io: قسمت 4 - پروژه 2: Image Guesser:
00. معرفی تصویر حدس زن
01. ساخت رابط کاربری اصلی
02. واردات تصاویر
03. ساخت کارت های تصویری
04. ساخت کارت های تصویری (ادامه')
05. پیاده سازی عملکرد Swiper
06. اجرای عملکرد Swiper (Contd')
07. اجرای عملکرد پاسخ کوتاه
project_guesser_vehicle_guesser
سطح 5: دارایی های هنری در Adobe Illustrator: Mountains:
01. طرح کلی کوه پایه
02. صاعقه کوهستان
03. پس زمینه کوه
04. پیش زمینه کوهستان
سطح 5: دارایی های هنری در Adobe Illustrator: Forest:
01. خط درخت پایه
02. لایه بندی خط درخت
03. جنگلزمینه
سطح 5: دارایی های هنری در Adobe Illustrator: Arid Grassland:
01. پایه چمن
02. لایه بندی چمن
03. درختان علفزار
04. زیر براش
05. سنگ ها در محیط زیست
06. پر جمعیت کردن علفزارها
سطح 5: دارایی های هنری در Adobe Illustrator: Green Grassland:
01. پایگاه علفزار
02. جزئیات علفزار
سطح 5: دارایی های هنری در Adobe Illustrator: محیط شهری:
01. پس زمینه شهر
02. ساختمان پایه
03. ساختمان پیش زمینه
04. ساختمان پیش زمینه (ادامه)
05. ساختمان های اضافی
06. اضافه کردن یک جاده
07. پیاده رو ویرایش
سطح 5: دارایی های هنری در Adobe Illustrator: وسایل نقلیه:
01. ماشین پایه
02. مینی ون جمع و جور
03. وانت باربری
04. کامیون باری
05. کامیون باری کوچک
06. افزودنی کامیون
سطح 5: دارایی های هنری در Adobe Illustrator: Animals:
01. خرگوش
02. سگ
03. گربه
سطح 5: دارایی های هنری در Adobe Illustrator: Spaceships:
01. ایجاد یک سفینه فضایی
02. ایجاد یک سفینه فضایی گرد
03. ایجاد یک سفینه فضایی هنری Pixel Faux
04. نتیجه
Coding for Parents: The Complete Masterclass!
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Unit Testing Rust Smart Contracts on NEAR Blockchain
Social TS React.js Decentralized App Development for NEAR
Build AssemblyScript smart contracts for the NEAR blockchain
Advanced 3D Chess Pieces Design in Blender
Adobe Lightroom: The Ultimate Guide to Photo Editing.
برای آیفون بازی بسازید
آشنایی با برنامه نویسی با Blueprint در Unreal Engine 5
پیش بینی کلاهبرداری با تجسم داده ها و مدل سازی پیش بینی!
Messageboard Rust Smart Contract Development for NEAR
ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی با Unreal