وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

برنامه ریزی شی گرا با Python مدرن

سرفصل های دوره

پایه های عمیق از خراش مطلق

عنوان اصلی : Object Oriented Programming with Modern Python

سرفصل های دوره :

مقدمه:
همه منابع دوره
کلاس ها:
معرفی بخش
PEP8
کلاس اول ما
ایالت کلاس
روش ها و رفتار
ویژگی های نمونه
متناوبا: getattr() و setattr()
بازنگری در خود
چالش مهارت شماره 1
راه حل
روشهای کلاس و استاتیک
BONUS: یک نحو جایگزین
داندر دیکت
کلاس در مقابل نمونه __dict__
پاداش: مراقب تغییرات قابل تغییر است
کنترل دسترسی
Docstrings
چالش مهارت شماره 2
راه حل
گوچا سریع
منابع بخش
داندرز:
معرفی بخش
بیایید یک __repr__ اضافه کنیم
__repr__ در مقابل __str__
__قالب__
برابری شی
پاداش: غیر برابری
هش و تغییرپذیری
کتاب هش پذیر
پاداش: هشینگ گوچا
چالش مهارت شماره 3
راه حل
دیگر مقایسه‌های ثروتمند
یک راه بهتر
حقیقت
پاداش: تست ارزش حقیقت از طریق __len__
کلاس های کانتینری
افزودن پایتونیک
جادوی __getitem__
تعریف جادوهای خودمان
چالش مهارت شماره 4
راه حل
منابع بخش
خواص:
معرفی بخش
مشتریان وفادار
همیشه ساده شروع کنید
یک Refactor
ویژگی های خصوصی و مخدوش
شکستن تغییرات
خواص در کلاس زندگی می کنند
چالش مهارت شماره 5
راه حل
نحو دکوراتور
پاداش: تجدید کننده تزئینات
خواص فقط خواندن یا نوشتن
ویژگی های مدیریت شده
پاداش: بررسی میانگین در حافظه پنهان
حذف خواص
Property Docstrings
چالش مهارت شماره 6
راه حل
منابع بخش
ارث:
معرفی بخش
ارث
ارث برای چه چیزی خوب است؟
همه کلاس ها از شی ارث می برند
ترتیب تفکیک روش
زیر کلاس لغو می شود
هیئت والدین بهتر: super()
زیر کلاس __init__
چالش مهارت شماره 7
راه حل
خواص زیر طبقه بندی
گسترش داخلی ها
یک مثال دیگر
مراقب دام ها باشید
فراتر از ارث
چالش مهارت شماره 8
راه حل
منابع بخش
اسلات:
معرفی بخش
نمونه بررسی ذخیره‌سازی داده‌ها
اسلات
ساکنان کلاس
پاداش: نشان دادن مزیت حافظه
ارث بردن اسلات ها
چیزی که باید از آن اجتناب کرد
آیا باید همیشه از اسلات استفاده کنیم؟
چالش مهارت شماره 9
راه حل
منابع بخش
کلاس های داده:
چرا
یک جایگزین: namedtuple
پاداش: یک نقطه سریع در مورد تغییرناپذیری
پاداش: تایپ شده NamedTuple
کلاس های داده
باتری ها گنجانده شده است
راهنمایی تایپ کنید
سفارشی کردن فیلدها
پاداش: سفارشی سازی بیشتر
تغییرناپذیری
ارث
چالش مهارت شماره 10
راه حل
منابع بخش
توصیفگرها:
بررسی زنجیره جستجوی ویژگی
پروتکل توصیفگر
استفاده از توصیفگر
ذخیره‌سازی توصیفگر
حتی بهتر: ذخیره‌سازی نمونه
استفاده از __set_name__
بستن انتهای شل
توصیفگرهای غیر داده
آیا خواص فقط بهتر نیستند؟
پاداش: مشابه چگونه؟
چالش مهارت شماره 11
راه حل
راه حل بازسازی شده
منابع بخش
Enums:
نکته چیست؟
شمارشها
اعضا
مستعار در مقابل استادان
منحصر به فرد بودن
پاداش: نحو عملکردی
مقادیر خودکار
سفارشی کردن مقادیر بعدی
توسعه پذیری
پرچم ها
بیت ماسک
BONUS: Bitwise چگونه کار می کند
چالش مهارت شماره 12
راه حل
منابع بخش
استثناها:
شیء استثنا
هندلینگ
بالا بردن
EAFP
چه خبر با SyntaxError؟
سلسله مراتب استثنا
بند دیگر
در نهایت
Nesting And Bundling
روی خودمان
چالش مهارت شماره 13
راه حل
منابع بخش
پروتکل‌های پویا:
پایتون به صورت پویا تایپ می شود
تایپ اردک
پروتکل ها
ساخت یک سکانس
ZooFavorites
برش پایتونیک
پاداش: از تکرار به تکرار و تکرار کننده
پاداش: پروتکل Iterator
پاداش: تایپ اردک شدید
چالش مهارت شماره 14
راه حل
منابع بخش
کلاس های پایه چکیده:
ممکن است تایپ اردک کافی باشد
تایپ بررسی بازخوان
کلاس های پایه چکیده
پاداش: چه زمانی باید خودمان را بسازیم؟
ABCهای استاندارد Lib
نگاه سریع زیر سرپوش
چالش مهارت شماره 15
راه حل
راه حل بازسازی شده
راه حل بازسازی شده
منابع بخش
ارث بری چندگانه:
معنی دارد
رفتار اشتراک گذاری
والد __init__()
بازدید مجدد super()
واریادیک
مشکل الماس
چه چیزی __mro__ را درایو می کند؟
ارزش را دارد؟
ترکیبات
سازماندهی رابط ها
چالش مهارت شماره 16
راه حل
منابع بخش
برنامه‌نویسی کلاس:
متا چیست؟
کلاس ها اشیا هستند
type() As Class Factory
پاداش: بیشتر در مورد ایجاد کلاس پویا
تعریف متاکلاس خودمان
درون شکم هیولا
نمایش الف: کلاس‌های نمونه صفر و تک‌تنها
نمایش B: اجرای نام‌های روش منحصر به فرد
جادوی عمیق تر از 99%
منابع بخش
ضمیمه A - معرفی مختصر پایتون:
خوش آمدید
انواع داده
عملگرهای محاسباتی و تخصیص افزوده
Ints And Floats
اپراتورهای بولی و مقایسه
رشته ها
روش ها
ظروف I - لیست ها
لیست ها در مقابل رشته ها
فهرست روش ها و توابع
Containers II - Tuples
ظروف III - مجموعه
Containers IV - Dictionaries
کلیدها و مقادیر فرهنگ لغت
اپراتورهای عضویت
کنترل جریان - if، else، و elif
ارزش حقیقت غیر بولی ها
برای حلقه ها
توالی تغییرناپذیر range().
While Loops
شکستن و ادامه دادن
زیپ کردن Iterables
مفهوم فهرست
تعریف توابع
آرگومان های تابع - موقعیت در مقابل کلمه کلیدی
لامبدا
وارد کردن ماژول ها

نمایش سرفصل های انگلیسی

Object Oriented Programming with Modern Python

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD22706
حجم: 8046 مگابایت
مدت زمان: 1605 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1400
برنامه ریزی شی گرا با Python مدرن
برنامه ریزی شی گرا با Python مدرن 1
برنامه ریزی شی گرا با Python مدرن 2
برنامه ریزی شی گرا با Python مدرن 3
برنامه ریزی شی گرا با Python مدرن 4
برنامه ریزی شی گرا با Python مدرن 5
برنامه ریزی شی گرا با Python مدرن 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید