در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
حملات سایبری یک مشکل بزرگ است ، اما شما می توانید سازمان خود را با یک برنامه ارتباطی چند وجهی برای اطلاع رسانی و اطمینان به ذینفعان خود آماده کنید. در این دوره کوتاه ، دیوید ایتس پوشش می دهد که چه کاری باید انجام شود و چگونه این کار را انجام دهد. دیوید خاطرنشان می کند که برنامه ریزی برای باج افزار یا سایر حمله سایبری به همان اندازه تهیه بودجه مالی شما مهم است. وی تأثیر حملات سایبری را توضیح می دهد و در صورتی که شما موضوع باج افزار یا سایر حملات سایبری هستید ، چگونگی برقراری ارتباط موثر با کارمندان ، مشتریان ، شرکا ، سرمایه گذاران ، اهدا کنندگان و عموم مردم را می پردازد. او به آنچه می گوید ، به چه کسی ، و در چه مرحله ای از بحران سایبری برای گفتن آن می رود. بعلاوه ، دیوید به بهترین راهها برای ارزیابی بحران و ادامه آموزش در ارتباطات بهتر شیرجه می زند. آماده سازی برای یک رویداد ارتباطی بحران مانند حمله سایبری نه تنها ممکن است بلکه برای هر سازمان نیز بسیار مهم است.
عنوان اصلی : Crisis Communication Planning After a Ransomware or Other Cybersecurity Attack
سرفصل های دوره :
مقدمه:
هر کسی می تواند باج افزار یا سایر حملات سایبری متحمل شود
1. تأثیر حملات سایبری:
چرا حملات سایبری بر هر سازمان تأثیر می گذارد
تعیین اینکه چه کسی در تیم شما هنگام حمله سایبری رخ می دهد
2. مراحل ارتباطی بحران سایبری:
چه چیزی باید بگوید و چه کسی در ابتدا
تیم خود را برای رفع بحران آماده کنید
تمرین برای بهبود ارتباطات بحران
چه چیزی را پس از حمله به مردم بگویید
3. ارزیابی و آموزش:
بعد از یک آموزش به ارزیابی ادامه دهید
آموزش سناریوی بحران را برای حفظ بالاتر طراحی کنید
نتیجه گیری:
شما می توانید این کار را انجام دهید
Crisis Communication Planning After a Ransomware or Other Cybersecurity Attack
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.