در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
طی یک دهه گذشته ، نقشه برداری از تجربیات - یک تکنیک طراحی و بازاریابی که سعی در گرفتن تجربه در یک نمودار دارد - وارد جریان اصلی شده است. ذینفعان اکنون از مواردی مانند نقشه های سفر مشتری با نام درخواست می کنند ، حتی اگر آنها دقیقاً نمی دانند چه چیزی را درخواست می کنند. برای پیگیری تقاضا ، این زمینه به همراه زمینه های مرتبط مانند طراحی تجربه ، طراحی خدمات و مدیریت تجربه مشتری ، به سرعت در حال بلوغ است و تعدادی از تغییرات لازم را به همراه دارد.
برای این نسخه از ملاقات به ما بپیوندید متخصص جیم کلباخ. شما یک نمای کلی از اصول نقشه برداری تجربه می کنید و پنج روند را در شکل گیری این زمینه کشف می کنید: تسهیل به عنوان بخش اصلی نقشه برداری ، افزایش تمرکز روی تجربیات چند کاناله ، ظهور نقشه برداری به عنوان یک فعالیت مدیریتی ، گنجاندن تجربه کارمندان و تجربه استفاده از نقشه برداری تجربه در خارج از تنظیمات تجاری.
آنچه شما می آموزید و چگونه می توانید آن را به کار بگیرید
تا پایان این نمایش زنده ، بهتر خواهید فهمید:
- مفاهیم اصلی در نقشه برداری تجربیات
- روندهای کلیدی و تغییر در زمینه
- چشم انداز آینده و جایی که ممکن است این زمینه در آن قرار بگیرد
این دوره برای شما مناسب است زیرا ...
- شما می خواهید در مورد آن بیاموزید تغییرات اساسی که در حال تغییر چشم انداز تجاری و نیازهای مشتری هستند.
- شما می خواهید در مهارت های جدید مربوط به نقشه برداری مشتری ، طرح خدمات و تکنیک های مشابه در حال حاضر بمانید.
عنوان اصلی : Meet the Expert: Jim Kalbach on New Directions in Mapping Experiences
سرفصل های دوره :
01 با متخصص ملاقات کنید: جیم کالباخ در مورد روند نقشه برداری تجربه و دستورالعمل های جدید
Meet the Expert: Jim Kalbach on New Directions in Mapping Experiences
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.