در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
قیمت گذاری یکی از چالش برانگیزترین جنبه های بازاریابی است ، به ویژه هنگامی که بازاریابی به سازمان ها در مقابل مصرف کنندگان روزمره. در جهان تجارت به تجارت (B2B) ، خریداران ارزش بیشتری را می طلبند و انتظار دارند که بتوانند در مورد قیمت مذاکره کنند. استراتژی قیمت گذاری شما باید بر این اساس تنظیم شود. در این دوره ، متخصص بازاریابی درو بوید چگونه می تواند استراتژی های قیمت گذاری خود را برای تجارت B2B خود سنگفرش کند. بیاموزید که چگونه قیمت گذاری B2B با B2C متفاوت است و چگونه می توان از قیمت برای برقراری ارتباط ارزش ، کیفیت و هزینه کلی استفاده کرد. درو همچنین به شما نشان می دهد که چگونه از ابزارهایی مانند نردبان ارزش و ردیف قیمت گذاری برای به دست آوردن اهرم در مذاکرات قیمت استفاده کنید ، و چگونگی ایجاد یک استراتژی قیمت گذاری که به شما در به حداکثر رساندن درآمد خود کمک می کند.
عنوان اصلی : B2B Marketing: Pricing Strategies
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چگونه می توان در قیمت گذاری B2B موفق شد
1. مبانی قیمت گذاری B2B:
نحوه نزدیک شدن به قیمت گذاری B2B به طور موثر
تشریح روند قیمت گذاری B2B: پنج مرحله
2. نحوه نقشه برداری اصول قیمت گذاری B2B:
تعیین قیمت ، هزینه و ارزش در قیمت گذاری B2B
چگونه می توان مقدار را در قیمت گذاری B2B نقشه برداری کرد
تعریف ذینفعان و نقش آنها در قیمت گذاری B2B
3. نحوه حرکت در روند قیمت گذاری B2B:
پیوند استراتژی بازاریابی و قیمت گذاری شما
نحوه ارتباط قیمت B2B خود
نحوه ایجاد ردیف قیمت گذاری
4. نحوه بهره برداری از تکنیک های قیمت گذاری B2B:
نحوه نزدیک شدن به مناقصه ها و قراردادها در قیمت گذاری B2B
مدیریت مناقصه ها و قراردادها در قیمت گذاری B2B
نحوه مدیریت رقابت قیمت B2B
نتیجه گیری:
ایجاد شایستگی قیمت گذاری B2B
B2B Marketing: Pricing Strategies
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش سنجش موفقیت برنامه های بازاریابی
آموزش به پیش بردن اختراعات به عنوان CMO شرکت تان
آموزش رفتار شناسی مشتریان
دوره یادگیری مبانی برندسازی
آموزش اصول بازاریابی 2020 : رفتارشناسی مصرف کنندگان
تفکر خلاقانه
آموزش بازاریابی با تکنیک های تغییر اجتماعی
آموزش مبانی نوآوری در کسب و کار تان
آموزش مدیریت فروش
شش تعصب تصمیم گیری