در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
واقعیت افزوده (AR) می تواند یک ابزار مهم در جعبه ابزار بازاریاب باشد. به عنوان انتظارات مصرف کننده به سرعت تغییر می کند، این تکنولوژی همهجانبه تبدیل به یک "باید" شود، به جای "خوب به". با این حال، بسیاری از بازاریابان هنوز مطمئن نیستند که چگونه شروع به استفاده از آن، و همچنین نحوه طراحی و راه اندازی یک استراتژی بازاریابی AR.
در این دوره کوتاه مقدماتی نیاز به ترکیب این تکنولوژی همهجانبه را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید. Cathy شما را از طریق استفاده از AR به عنوان یک ابزار بازاریابی، شناسایی نحوه اضافه کردن آن به ترکیب خود، تعریف هویت نام تجاری خود را با AR، و ایجاد کمپین آماده برای پیاده سازی. به علاوه، او به شما نشان می دهد که چگونه می توان اثربخشی کمپین خود را اندازه گیری کرد.
عنوان اصلی : Augmented Reality Marketing
سرفصل های دوره :
مقدمه:
شروع به کار با AR: بازاریابی خود را مدرنیزه کنید
1. بازاریابی AR:
بررسی و استفاده از AR در ترکیب بازاریابی شما
برنامه ریزی کمپین AR شما
تعریف هویت نام تجاری خود را هنگام استفاده از AR
طراحی یک کمپین بازاریابی AR که به نام تجاری خود عمل می کند
شناسایی معیارهای کمپین AR
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
Augmented Reality Marketing
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.