در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
برای صاحبان کسب و کار، بررسی های آنلاین یک دارایی قدرتمند در جعبه ابزار بازاریابی شما است که می تواند فروش یا شکستن فروش، و داشتن مشتریان واقعی توصیه محصولات ارائه می دهد اعتبار بیشتری نسبت به کپی تبلیغات و یا ادعاهای تولید کننده. در این دوره، Melodie Tao بهترین شیوه ها را برای استفاده از بررسی های آنلاین برای پیشبرد مطالب و استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را مشخص می کند. ملودی عناصر حیاتی برنامه ریزی و اجرای یک استراتژی برای بررسی های آنلاین را پوشش می دهد، پوشش موضوعاتی مانند لحاظ مشخصات رسانه های اجتماعی، تبدیل شدن به یک منبع صنعت، تنظیم صفحات در سیستم عامل های اصلی مانند گوگل، فیس بوک و LinkedIn، و بازپرداخت آنلاین در زمینه اجتماعی رسانه ها. اگر شما به دنبال افزایش مشخصات آنلاین شرکت خود هستید، به Melodie بروید، زیرا او گام به گام را از طریق فرآیند کسب و کار خود با بررسی های آنلاین می برد.
عنوان اصلی : Content Marketing: Online Reviews in Social Media
سرفصل های دوره :
مقدمه:
قدرت بررسی رسانه های مثبت اجتماعی
1. نحوه ارسال نظرات رسانه های اجتماعی مثبت:
مشخصات رسانه های اجتماعی تنظیم
چرا مهم است که بررسی های مثبت را ارسال کنید
2. شناسایی سیستم عامل های مختلف برای بررسی رسانه های اجتماعی:
بررسی سیستم عامل ها برای بررسی رسانه های اجتماعی
تنظیم یک صفحه بررسی گوگل
تنظیم صفحه فیس بوک
تنظیم صفحه بازبینی LinkedIn
3. چگونه برای تولید بررسی آنلاین:
چه کسی برای درخواست بررسی آنلاین
هنگام جمع آوری بررسی های آنلاین، برای مشتریان آسان است
مشتریان پیگیری در هنگام جمع آوری بررسی های آنلاین
4. بازبینی آنلاین در رسانه های اجتماعی:
ایجاد تصاویر رسانه های اجتماعی با بررسی های شما
شامل بررسی آنلاین شما در رسانه های اجتماعی
شامل بررسی آنلاین شما در ایمیل
شامل بررسی آنلاین شما در وب سایت شما
شامل بررسی آنلاین شما در ویدئو
نتیجه گیری:
ساخت استراتژی بررسی آنلاین شما
Content Marketing: Online Reviews in Social Media
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.