در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در حالی که رسانه های اجتماعی اطلاعات زیادی را در مورد مشتریان خود و آنچه می خواهند در اختیار شما قرار می دهد ، تعیین مؤثرترین راه برای مهار این اطلاعات می تواند مشکل باشد. در این دوره ، مگان آدامز ، استراتژیست رسانه های اجتماعی توضیح می دهد که چگونه می توان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود در نظر گرفت تا حضور آنلاین و تجارت خود را افزایش دهد. مگان توضیح می دهد که CRM اجتماعی چیست و چگونه می توان بهترین بستر CRM را برای سازمان خود انتخاب و پیاده سازی کرد. در مرحله بعد ، او نشان می دهد که چگونه استراتژی CRM اجتماعی خود را برای تعریف و حفظ برند خود ، توسعه بهترین شیوه های رسانه های اجتماعی و راه اندازی کمپین های بازاریابی هدفمند و تقسیم شده ، توسعه دهد. او همچنین توضیح می دهد که چگونه می توان با تأثیرگذار آنلاین ارتباط برقرار کرد که می توانند با اشتیاق و مؤثر کلمه خوبی را در مورد برند شما گسترش دهند ، با چشم اندازها درگیر شوند و تعامل خدمات مشتری را به چالش بکشند. او با نحوه مستندسازی فرآیندهای شما و استفاده از تجزیه و تحلیل های سفارشی بسته می شود.
عنوان اصلی : Social Media Marketing: Social CRM
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی در بازاریابی
1. با Social CRM شروع کنید:
CRM اجتماعی را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید
منابع را برای CRM اجتماعی خود اختصاص دهید
2. استراتژی CRM اجتماعی خود را توسعه دهید:
چگونه از CRM اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنیم
بهترین شیوه ها برای مدیریت CRM اجتماعی
نحوه استفاده از CRM اجتماعی در کمپین های بازاریابی
3. مدیریت CRM اجتماعی برای برند خود:
اینفلوئنسرها را با استفاده از CRM اجتماعی شناسایی کنید
با استفاده از CRM اجتماعی با مشتریان احتمالی درگیر شوید
چگونه خدمات مشتری را به CRM اجتماعی خود متصل کنید
4. یک جعبه ابزار CRM اجتماعی بسازید:
سند فرآیند برای CRM اجتماعی ایجاد کنید
بهترین ابزارهای CRM را برای برند خود شناسایی کنید
تجزیه و تحلیل CRM اجتماعی خود را ارزیابی کنید
نتیجه گیری:
به استفاده از CRM اجتماعی خود برای موفقیت ادامه دهید
Social Media Marketing: Social CRM
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
بازاریابی در فیس بوک (2020)
آموزش بازاریابی در Twitter
آموزش بازاریابی در فیسبوک : مدیریت صفحه یک شرکت
Marketing on Facebook: Managing a Company Page
Social Media Marketing with Facebook and Twitter
بازاریابی در شبکه های اجتماعی Facebook, Twitter
آموزش بازاریابی در فیسبوک
تبلیغات در فیس بوک
آموزش انجام تبلیغات در Twitter
آموزش پیشرفته تبلیغات بر روی فیسبوک