در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
تکنیک های پیشرفته را در طراح ماده برای ایجاد مواد پیچیده یاد بگیرید.
اگر می خواهید به صنعت بازی بروید، می خواهید یاد بگیرید چگونه برای ایجاد بافت های با کیفیت بالا و یادگیری طراح ماده، این دوره برای شما مناسب است.
i این دوره را طراحی کرده است تا شما را از همان ابتدا به شما بپردازد و 3 مراحل را برای ایجاد یک بافت AAA استفاده می کنم: الگوی، مجسمه سازی و جزئیات آن.
پس از تماشای این دوره، شما احساس اعتماد به نفس برای ایجاد یک بافت AAA خواهید داشت شما می توانید در نمونه کارها خود قرار دهید!
عنوان اصلی : Creating a Brick Wall in Substance Designer
سرفصل های دوره :
1. دیوار طراح سازنده دیوار Unfgames
2. ایجاد پروژه ما
3. منابع
4. ایجاد الگوی آجر بخش 1
5. ایجاد الگوی آجر بخش 2
6. اضافه کردن تنوع لبه
7. حجم مجسمه سازی در ماده
8. غرق شدن لبه
9. جزئیات ثانویه آجر
10. ایجاد ماسک لبه ما
11. ایجاد یک سنگ
12. اضافه کردن فرسایش
13. فرسایش جهت
14. صدای مجسمه سازی و حجم
15. ایجاد ترکهای رویه ای ما
16. جزئیات ترک ما
17. ایجاد ملات پایین
18. جزئیات ملات پایین
19. اضافه کردن جزئیات میکرو
20. ایجاد ملات در بالا
21. جزئیات ملات در بالا
22. سازماندهی گراف ما
23. ایجاد رنگ پایه ما
24 اضافه کردن جزئیات به قسمت پایه ما قسمت 1
25. اضافه کردن جزئیات به قسمت پایه ما قسمت 2
26. تکمیل رنگ پایه آجر ما
27. رنگ پایه ملات پایین
28. ایجاد نقشه زبری
29. صادرات بافت ما به غیر واقعی 5
30. راه اندازی صحنه ما در غیر واقعی 5
31. ارائه مواد در غیر واقعی 5
32. رندر در جعبه ابزار Marmoset
Creating a Brick Wall in Substance Designer
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.