در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
آیا می دانید که مشتریان شما تجربه کامل خود را با شرکت شما درک می کنند، از اولین برخورد از طریق تجربه خرید و فراتر از آن؟ ارائه یک تجربه عالی مشتری نیازمند تفکر، تطبیق و تمایل به نگاه کردن به هر تعامل از نقطه نظر مشتری است. در این دوره، متخصص تجربه مشتری Jeannie Walters شما را از طریق ایجاد یک تجربه مشتری مثبت راه می دهد. Jeannie توضیح می دهد چگونه به درک تجربه به پایان دادن به پایان مشتری، و یا سفر مشتری، و به دنبال مراحل برای ساخت یک استراتژی تجربه موثر مشتری. Jeannie ارائه می دهد مراحل شما را می توانید برای ایجاد و حفظ یک فرهنگ مشتری محور - از ایجاد یک بیانیه مأموریت تجربه مشتری برای دریافت اجرایی خرید و هدفمند با استفاده از ابزارهایی مانند نمره NET Promoter (NPS) برای اندازه گیری بازخورد مشتری. او با مشاوره در مورد درک انتظارات مشتری و لحظات کلیدی شما می توانید در سفر مشتری بهینه سازی کنید.
عنوان اصلی : Creating a Positive Customer Experience
سرفصل های دوره :
مقدمه:
بهبود تجربه مشتری (CX)
1. مبانی تجربه مشتری:
تجربه مشتری چیست؟
سفر مشتری
ایجاد بیانیه موفقیت تجربه مشتری
تجربه مشتری مستلزم نظم و انضباط است
2. درک سفر مشتری:
مراحل سفر مشتری
گوش دادن به مشتریان
بستن حلقه با مشتریان
3. ایجاد استراتژی مناسب برای تجربه مشتری:
تصور تجربه ایده آل مشتری
درک اینکه چگونه سیستم های داخلی بر تجربه مشتری تأثیر می گذارد
تعریف نقش ها و مسئولیت های تجربه مشتری
4. ایجاد فرهنگ مشتری محور:
ایجاد بیانیه ماموریت تجربه مشتری
دعوت کردن مشتریان به سازمان شما
سنجش موفقیت تجربه مشتری
5. تلاش مشتری و مراحل بعدی:
درک انتظارات مشتری
نکات کلیدی در سفر مشتری
اقداماتی برای تبدیل شدن به یک سازمان مشتری محور
Creating a Positive Customer Experience
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.